CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, December 9, 2010

Tak reti

Bru je sebulan aku keja sini (tempat dirahsiakan atas sebab2 keselamatan). Berbeza giler dengan tempat keja lama aku. Banyaknya aku tak tahu weihh.. Rasa rimas giler. Bila la aku leh catch-up sume nih! Bosan la menda2 yang kita tak tahu nie.. Dah tu xde lak yang nak explain baik2, terang2, jelas2.. Eeeeiii. Aku ni terpingga2 je. Macam bodoh sgt pun ada. Padahal xde la bodoh sgt. Aku nmpk bodoh kat sini sebab aku baru. Pastu jawatan lak ishh.. Nyeram gwa. Bila la aku leh xnmpk bodoh nih. Kejam.

Dah la tu, sini byk lak prosedur2.. Pening lah. Keja xde lak lebat mana. Tapi tunggu stage by stage tu yang rasa banyak no la kojo. Padahal ciput je pun.

Cepat lah weihhh.. Cepat la ilang bodoh nie ha.. Rimas tau!

Tu aku xsuka tukar2 keja tu. Nanti msti jadi org baru. Pastu jadi org bodoh balik. Mencik.

Letak target lah. Bulan Mac nie aku msti dh tau sume. Mcm tajuk filem tu Aku Tak Bodoh.. hahahaha

Tata!

No comments: