CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, January 27, 2011

A.N.Double.U

Time lapar memang teringat mcm2 makanan yang ada kat Msia ni kan? Dah kul 12pm tu mula lah meracau nak makan apa..

Bila Cik Arina call aku tanya nak makan apa, laju je aku jawab A.N.Double.U jom! Jom saja.. Call En Zhul

jom la kita pergi alamakanda..

Tau2 dah ada dalam perut kereta My-V biru En Zhul. Dan tetiba sampai la kat Alamakanda itu. Terus menuju ke destinasi. Hahaha. A.N.Double.U je pun. Itu pun nak kecoh kan? Eh, suka hatilah. Blog ai kannn!





Curly fries is wajib.


Float? Lagi la wajib. Takde sunat2 dah.


Kegemaran Cik Ina. Ambil banyak2.


Sorang muka puas hati dapat float. Sorang lagi muka bengang,cepat2 SMS manager A&W.


Ni muka.. Ermm.. Rasa nak buat rambut curl.


Gigitan Cinta. Hahaha!


Bila dah kenyang, say peace!!


I am floating.


K.e.n.y.a.n.g.


Lepas dah kenyang tu kepala otak dok pk nak membeli. Tak masuk semua kedai pun sebab masa tak banyak. Sempat masuk TOMEI. Juling jap bijik mata tgk benda kilau2 ni. Siyes aku tak pandai memahami erti kilauan emas. Tapi tadi tetiba aku cakap 'wahhh!'. Mcm baru kuar hutan je aku. Tak pernah tgk emas. Tetiba nak cincin emas. Apakah?? En Gaban? Ehh! Eh! Melalut dah ni. Masuk kedai2 kasut yang ada, try itu, try ini. Tapi pilihan bijik mata En Zhul sgt la OMG. Purple lah, hijau zamrud lah, merah cili giling lah. Nak pakai g office je pun. Berpinar lak mata Ketua Seksyen aku nanti. Jadinya yang simple pimple jelah..

Taraaaa~
*
*
*
*
*
*



Tara~


dan Tara lagi~


Pasti En Gaban bebel

kasut lagi, brape banyak dah kasut ada dalam rumah tu. kaki dua je. pantang nampak kasut. ishhh..

erk!

Tata!

3 comments:

~ MaRsHMaLLoW ~ said...

wei...
sos 2 aku amk 4 jer tau...
yg lg 4 zul amk
hahahaha
so same bnykla kan?okla utk 3 org mkn
ko sgt b'tuah sbb dah ade org tlng amkkan
sharing is caring
hahahaha :p

cHe cHue said...

wah wah wah!! tp pilihan bijak aku sesuai tuk match kan c(: !! siyot ko ngutuk kate muke aku siyes mencik mencik - tetibe tingin nk sumpah ko jadi mentadak ha ha-

Cik Yunn said...

to ina : yeker? siyes aku taktau.. ok2, ko amek 4 sos, zul amek 4 sos. Hahahaha!

to zul : aku tak kutuk la, btl kan ko tgh bengang kan? sms manager a&w kan? lain kali lah aku beli kasut ijau,unggu tu sume.. ;p