CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, January 31, 2011

Bila En Gaban Menggila

Sabtu 29hb Ibu aku tak tertahan nak membeli belah pinggan mangkuk vantage. Memula aku ni takde la perasaan melonjak mana pun. Sebab dah kata pinggan mangkuk, kalau kasut, handbag, skirt tak cukup kain nak la aku. Skirt? Hahaha.. Pasal skirt aku ada citer nak gtau.. Citer SAKET HATI PASAL SKIRT AKU. Tapi lepas2 ni eh.

Pepagi ibu aku tak sabar dah. Tapi yang paling best ibu aku teringat kan En Gaban. Ibu aku nak ajak En Gaban sama2 memikirkan masalah kewanitaan ni ( membeli pinggan mangkuk ) hahahaha.. Aku cakap takyah lah, susah bawa orang laki ni. Dah la nak g beli pinggan mangkuk. Pitam lak En Gaban lak tgk pinggan corak bunga2. Tapi ibu aku tetap lah mahu mengajak En Gaban. Last word aku 'suka ibu lah' fullstop. Yang bestnya ibu aku cakap

okay, ibu dah msg shahir. dia cakap okay!

Haha.. Punya la dasat ibu aku. Katanya rindu kat En Gaban. Erk!! Occay whatever.

Dipendekkan cerita, kami berlima jejalan la kat dalam shopping complex itu. Time masuk Parkson, kami berpecah. Time ni aku leka borak2 dengan En Gaban kat area handbag. Tau2 ibu aku, Leha dengan Cica hilang dah. Kami pun pot pet pot pet la mcm biasa ( acara wajib tiap kali jumpa ). Tadi takde chance, En Gaban leka borak dengan ibu aku jek. Pastu tetiba kami sampai kat area baju dalam wanita atau nama komersialnya Triumph. Di sini lah kejadian En Gaban menggila berlaku. Segalanya berlaku dengan begitu pantas.

Apakah?


















































Gila kan? En Gaban nampak je gambar model ni kat dinding, laju je dia suruh aku snap. Aku ni korek2 la handbag cari handphone, dia posing dah. Gila apa, orang nampak nanti nampak sangat yang ni kita nak snap gambar. Huhuhuhu!

b! jangan la posing dulu. tggu la jap. ishh.. camera tak on lagi nih.. orang nampak kang..

Camera on je trus snap laju2. Malu orang nampak nanti.

Lagi ta..

Eh, satu cukup la. lagi pulak. Lelebih kan En Gaban itu. Aku layankan je. Aku suka melayan En Gaban ni. Hahaha! Yang posing kat panty tu aku geli. Sungguh ngeri je rasa bila tgk picture tu dalam handphone aku.

teruknya muka b.. mcm.. hahahaha

biarlah.. hahaha

Pastu kitorang blah dari itu department. Kalau salesgirl kat situ tau mesti dia pk aku dgn En Gaban budak sekolah failed PMR.

Kami pun gelak tak hingat dunia bila tgk semula pictures tersebut. Handphone aku gak jadi mangsa kan?

b, tata masuk dalam blog leh tak?

boleh! boleh! ta nak buat tajuk apaaaa?

ermmm.. tajuk.. Bila En Gaban Menggila. Okay tak?

Okay! Okay sesangat! Sambil buat muka hapek dia tu. Mata jadi satu line jek! Hahahahhahaha!

En Gaban, entry ni ai dah mintak kebenaran yu kan? Jadi takde saman2 k.. Jangan ada benci antara kita k! Hahahaha..


Tata!

No comments: