CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, January 25, 2011

Khas Untuk En Gaban. Sahaja.

Haruskah ku ulangi lagi
Kata cintaku padamu
Yakinkan dirimu.
Masihkah terlintas di dada
Keraguanmu itu
Susahkan hatimu

Takkan ada cinta yang lain
Pastikan cintaku hanya untukmu
Pernahkah terlintas olehmu
Aku pun takut kehilangan
Dirimu



Bait-bait kata di atas ( err, agak sastera perkataan yang aku gunakan saat ni ) khas utk En Gaban. Tu pun kalau En Gaban mahu/cuba/akan mengerti setiap baris ayat2 jiwang itu. Kalau takmo mengerti pun takpe. Ai tak paksa. Huhuhu.. Tu lirik je. Nak ada suara yang melagukan pun boleh. Nanti ai bluetooth kat yu eh. Tapi bukan suara penyanyi asal tau. Ni suara.. Ada la. Nanti En Gaban dgr En Gaban teka lah eh suara siapakah.. Hahaha.. Jangan En Gaban muntah lak dah lah. Penat tau belajar vokal dalam bilik air. Sampai org kat luar bilik air ngamuk2 suh tata kuar cepat sikit sebab org lain nak guna bilik air. Kejam kan? Diorg taktau langsung yang tata ni praktis semata-mata nak rakam lagu  ni tau.

Tata!

No comments: