CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, January 10, 2011

Skuter! Skuter! Skuter! Damn!!

Sabtu lepas ( 8hb Januari 2011 ) aku dgn En.Gaban beriya2 nak g Stadium Bukit Jalil. Sebab ada pameran skuter.

Puncanya pada hari khamis ( kalo tak salah ) tu En.Gaban gtau aku psl Pameran Skuter Kebangsaan 2011 ( PSK2011 ) ni. Beriya2 dia nak g. Disebabkan dia tau aku giler sgt dgn skuter tu yg dia menggila nak bw aku g sana. Cut it short akhirnya kami pun smpai la kat PSK2011 tu. Dari jauh aku nmpk byk giler skuter bersusun2. Taktau la nape aku ni takleh tgk skuter langsung, kalo aku nmpk wajib lah aku jerit2,cubit2 En.Gaban. Ntah apa sawannya pun aku taktau. Siap2 parking baby blurry kami itu, kami pun pusing2 lah sepuas2 nya di tapak pameran tersebut.

Tapi kan, hambar lah.. Tak meriah lak aku rasa. Aku pun taktau apa yang buat pameran tu jd hambar. Tapi booth2 yang ada kat situ boleh tahan gak brg2 diorg. Bagi aku sususan motor2 mcm skuter, superbike dll tu tak cun la.. Sepah2.. Nak snap pic pun kena tawaf tapak pameran sebab skuter2 kegilaan aku bersepah2 ikut suka tukang empunya nak parking kat mana yang dia suka. Patut kumpulkan la satu tmpt. Senang nak tgk.

Occay, takyah tulis byk2 ( sebab mcm takde mood..hehehe! ), tgk jelah pic eh. Tenkiu.



Mmg superb this car. Rasa nak peluk2 je si kontot ni. Kalo lah En.Gaban belikan aku keta ni....




Side depan lak. Ish! Aku nak keta ni la!!!


Yang ni pun aku nak. Kalo En.Gaban bagi hantaran keta wak segan ni occay tak?


Di kelilingi oleh En.Skuter sekalian. Skuter2 ni mmg sesuai utk aku yang kaki tak smpai ni kan?
Hahahaha!


Oh! Yang ni mmg aku takleh naik. Dah la tak smpai, berat lak. Posing jelah yer.


Hah! Beli la.. Baru brape sen.. ;p


Suka la minah ni.. Fesyen tersendiri tau.



En.Gaban dah janji, pas kawen nak beli beskal ni. Buat pusing2 keliling taman rumah. Ai taknak share tau.
Beli dua beskal. Ai nak kayuh sensorg. Ai tuntut janji yu tau.


Speechless tgk motor ini.


Skuter, skuter, skuter and skuter some more!!


BAX1323


" Skuter ni asal dari Itali, tapi British lak dpt nama " petikan ayat En.Gaban.
Nak bt cane, si Karl Marx ni mmg kuat pengaruh dia sbg tokoh kapitalisme.


Mcm lari dari kelas tiution pun ada dia nih!


Yang ni yang paling aku suka giler tahap gaban.. Haha!







Last but not least................

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

Aku nak yang ni, tapi En.Gaban kutuk cakap ni jetski.
Jahat kan? Marah En.Naza Bike tau!
Ai tetap cinta ini GTR smpai bebila.

















Tata!

No comments: