CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, February 17, 2011

Aku Memang Mata Duitan

Tajuk kat atas memang relevan dgn aku. Memang sememangnya. Jahanam BM aku. Kalau ada yang nak kata aku ni mata duitan aku ngaku je. Memang pun. Bukan aku mintak pun. Nasib aku, mata aku mata duitan. Jangan la korang benci kat aku eh..

Bagi kaum lelaki, bukan aku sengaja. Aku pun taktau sejak bila aku jadi mcm tu. Tetiba je. Fikiran aku bertukar. Aku tak dapat nak elak. Siyes. Masa tu aku tak pikir pape dah. Aku rasa gelap je. Tak nampak pape. Tapi org yang pandang aku, tgk aku, diorg cakap aku mata duitan. Aku sedih la jugak, sebab bukan aku yang mintak nak jadi mcm ni.

Korang tak benci kat aku kan kalau aku mata duitan? Korang tetap sayang aku kan? Tetap kawan dgn aku kan? Jangan la korang2 benci aku, pastu tinggalkan aku.. Sedih tau..

Korang nak tgk tak bukti yang aku ni mata duitan? Sebagai bukti supaya korang tak cakap kat blkg pasal aku. Tapi korang janji tau, jangan kutuk2 aku pasni. Aku nak berubah. Nak tukar mata duitan aku ni kepada normal.. Korang tolong aku eh.. Huhuhu












































Aku malu tau. Mata duitan kah aku? Huhuhuhu!

Maapkan tata eh b.. Bukan tata sengaja nak jadi mata duitan. Pasni bawa tata g pakar mata eh.. Huhuhu!


Tata!

No comments: