CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, February 28, 2011

Aku Stress Ke?

Ada beberapa entry yang aku nak tulis hari ni. Banyak sangat bebanan dalam pala aku yang aku nak luahkan kat blog ni kot. Haha.. Selama 5 hari tanpa lappy kesayangan aku ( orang pinjam sehari. tapi still tak pulangkan ) aku hampir gila hilang arah tujuan. Mcm kucing hilang anak. Oh lappy!

Entry 1

23-25hb Febuari 2011 aku ada kat Ayer Keroh Melaka. Meng'kursus'kan diri di Puteri Resort. Tajuk kursus? Pengurusan Stress. Bila cakap je tajuk kursus kitorang, sume bagi feed back 'wahhhh, you all stress ke?' hampeh sungguh. Kitorg tak stress la. Kitorg okay lagi.. Masih diperingkat normal yer! Cuit it short, ni first time aku berkursus. Sebelum ni kat U, feeling dia lain. Ni feeling dia siyes lain. Memula mmg stress. Nak g Melaka je dah stress gila2. Dah sampai pun stress gak. Mana tak stress, cari bilik kursus tak jumpa. Stress sungguh aku cari bilik kursus sorang2. Pastu aku berselisih dgn sorang gadis. Muka dia pun stress. Aku agak ni mesti peserta kursus sama dgn aku ni. Sebab muka peserta lain tak stress, muka kitorang je yang stress. So aku assume gadis itu sama nasib dgn aku. Sekali betul.. Haha.. Nama dia Aimi. Sweet sgt2 orang nya. We are so excited sebab Aimi cakap ada pun kawan sama2.. Kalau tak terkontang kanting sensorang. Siyes aku lega dah jumpa kawan. Kitorang pun cari bilik kursus bersama2. Haha. Jumpa pun. LG floor upanya. Patut tak jumpa. And after that, we start the kursus dengan feeling yang saaaangat happy. Sebab pencaramah dia.. Oh my.. My feveret penceramah la weih. Sape?

Tuah Haji Hushim
When my family ask me siapa penceramah, aku cakap 'ala,yang dalam tb tu, sure kenal punya'. Kak yati teka 'pkai cemin mata? pkai songkok? yang muka mcm Uncle Burn kan?'
Haaaa! Betul! Muka Tuah Haji sama mcm my Uncle Burn :)

Ada 27orang peserta. Tapi aku rasa aku lah yang paling zero. Huhuhu.. Sume level dah jauh. Aku baru nak menapak. Memula rasa kerdil gila. Belum habis hari pertama kursus, cepat je we all mesra. Thank you guys!

Gula-gula penghilang rasa mamai



Hari pertama berkursus - Aktiviti santai.









Tulis Huruf A sampai J
Pastu bulatkan huruf yang kita suka

Taa Daaa~ yang F sampai I tu siyes tak relevan. Hahaha


Ni namanya aktiviti diskriminasi. Group perempuan di suruh angkat tangan pastu cium ketiak
Group lelaki di suruh angkat tangan pastu cium tapak tangan
Ini tidak adil Hahaha


En Suhaizal sangat happening


Aktiviti cium tangan pasangan :)




Aktiviti cium dahi lak. Wajib bunyik.

Baju hitam, tudung biru ialah Aimi :)

Get ready untuk cium dahi!




Bermulanya aktiviti berlari2 mencari nilai duit yang disuruh.
1 sen saja huhuhu

Sebelum tu, tampal kat dahi dulu

Dah cukup nilai mcm yang disuruh,duduk cepat2
yang takde group,kena denda :)




Dapat teka tarian apa? Chicken Dance.. En Fahmi siyes pandai gelek ;p



Hari last. Penyampaian sijil



Tamat~~~



Tata!











No comments: