CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, February 7, 2011

Yeahhh Tunang Jugak Akhirnyaa~~




Opppppss! Bukan aku bertunang.. Cik Noor Azizah yang bertunang

5hb Febuari baru ni Azie tunang. Memula tak plan pun nak attend majlis pertunangan Azie, tapi last minute Siti sms ajak g. Macam biasa la, jadual wajib setiap tahun : memenuhi majlis pertunangan dan perkahwinan orang ( kawan + sedara mara ). Caya kan jadual aku tiap tahun.

Azie ni kawan aku sejak tingkatan 5, pastu sambung lagi kawan masa tingkatan 6. Menjadikan orang ke-4 bakal benikah lepas Fikah, Suriani dan Lenny. So tinggal lagi Ifah, Siti, Zanna dengan cik Tata sahaja. Aku memang suka kengkawan bertunang pastu nikah ni. Haha.. Meramaikan lagi umat Nabi Muhammad, pastu time raya kena la spend duit raya untuk anak-anak diorang. Ramaikan lagi anak-anak korang yer!

Fikah dah ada anak sorang, Suriani pun anak sorang, Lenny terlebih sikit dah ada dua orang. Pasni Azie.. Cayalah korang. Lepas tu Zanna, Ifah dengan Siti lak yer. Yang selain gang kitorang lagi la ramai yang dah tunang dan bernikah. Anak pun dah start nak buat koleksi dah. Pasni buat reunion siap bawak suami dan anak-anak. Suruh suami anda jaga anak-anak di rumah jelah.. Susah nak buat meeting nanti. Kami yang single mingle ni berlenggang je. Kalau ada boyfren2 anda yang nak ikut sila guna ayat ini

Maaf, ini perjumpaan orang-orang perempuan. Nanti kamu pening dan pitam.

Nak citer pepanjang pun bukan aku reti, dah nama pun majlis pertunangan Azie. Dia yang buat persiapan, rasa berdebar, dapat cincin. Aku just datang gedik2 sikit, makan2 pastu laga2 pipi je dengan Azie. Mana aku tau apa rasanya jadi tunangan orang. Mana aku reti nak elaborate pasal cincin tunang. Tengok Azie happy jelah.. Pastu aku tumpang happy sekali. Jadinya takyah mengarut pjg2 nanti ada pulak yang cakap belakang. Rimas aku!

Muntahkan diri sendiri lah ye dengan melihat gambar2 kami di bawah ini.

Siti, Ifah dan cik Tata


Siti, Leha dan Ifah




Lepas ni sape lak eh


Me and my lovely cammy






Me and cik Ifah always single.. Yeke? Erk!







Diorang kat belakang tu sibuk makan sireh. Jadi aci la nanti.


Cincin kat jari aku tu bukan cincin tunang Azie tau. Jangan fitnah.






Siti curik epalll!












Tak puas sebenarnya nak habiskan battery cammy aku, dah tu kat rumah orang lak kan. Takkan nak buat mcm rumah sendiri.. Siti ajak g playground ( En Gaban, jangan pk longkang yer! ), laju je kitorang setuju. Tetiba sampai dah kat playground yang di ingin-inginkan. Walaupun memasing pakai baju kurung, dulik apa kami. Matlamat abiskan battery cammy aku amat penting occay.


Ta daaaa~~ sampai dah kat playground. Seronok menggedik kat sini dengan cammy!


Cik Siti yang memilih kasut hanya dalam kereta. Berkotak2 kasut dia. Yang ni pastinya the best suit!



Under my umbrella. Ni kira payung emas okay!


Bebudak menggedik nak main pajat2










Rindu time kecik-kecik dulu Huhuhuhu!






A walk to remember




















Yang ni paling penting, pakcik jual air sejuk.


Disebabkan picture di atas ( dengan pakcik jual air tu ) Siti cakap

malu aku jalan dengan Saila.. Hahahahaha!

Suka aku lahhhh~ Tenkiu pakcik air. Sebab terjerit2 panggil orang sekeliling suh tengok kita bergambar. Cukup malu yer.

Dah penat buang masa kat playground, kami pun balik dengan menghabiskan air sejuk dengan lajunya.


Tata!

No comments: