CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, March 4, 2011

Benda Free Memang Lesap Punya

Hohohohoho.. Tajuk memang haru kan?

Menghampiri kul 4pm sempat ada makanan percuma dari boss. Walaupun dah kenyang lunch kul 1pm tadi tapi boss dah bagi kan.. Takkan nak tolak. Gila kejam. En Zul beriya-iya suruh aku makan. Padahal dia yang nak makan. Haha! Aku pun bukak jelah makanan yang dipanggil Roti Gone tu. Walaupun perut kenyang tapi tangan ngan mulut ni ringan je.. Dasat sungguh nafsu makan aku. Nafsu makan je yer! Jangan ke lain lak..
























Roti Gone. Atau nama sebenar Roti John.
Dasat tau nama En Zul bagi kat roti ni.


Bila roti sudah ditangan, tiada apa lagi yang boleh menghalang.


En Zul berusaha melicinkan apa yang ada.


Happy kan dapat makan Roti Gone.

Apa yang buat aku nak mem'blog'kan entry ni ialah tagline dari En Zul

kalau dah benda free, makan jugak walaupun kenyang!

Hambek kau.. Hahaha! Kalah tagline Hantu Kak Limah Balik Rumah okay! Terkedu aku. Nasib baik tak muntah Roti Gone dengar tagline dia. Ni kes terlebih tgk Kak Limah la ni. Kemain lagi ko buat tagline kan..




Sesi menggedik semasa makan Roti Gone

Oppss. GambarIna tak dapat nak amek. Sebab time ni dia sibuk bergayut.

Okay baybeh.. Lets Gone!

Tata!

2 comments:

cHe cHue said...

har har har cilakak tul la!!! saje le nk xpose mak kan dlm blog ko!

Cik Tata said...

wajibbbb! ;D