CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, March 28, 2011

HERVE LEGER Part II

Pssttt.......
Tak nyesal beli Hever Leger
Bila tiap kali sembur itu perfume ibu dgn ayah puji..
Wahhh..
Ingat senang nak dapat pujian dari ayah aku ker? Huhuhu
Dia kaki pengkritik sbb nak dapat yang terbaik
Payah gila nak dengar dia puji
Once dia dah puji, sila melompat gembira okay!

Hari ahad aku dating dengan En Gaban kejap..
Ahaa.. Setelah berapa belas hari gua kemaruk cinta sama itu En Gaban
Sampai-sampai je kat En Gaban, perkataan pertama yang dia ucapkan ialah
' wangi '
time tu tak pk pun dia cakap sape yang wangi
sebab dia selalu puji diri sendiri ( huhuhuhu! )
time lepak reramai dengan group Re-10, En Gaban belek2 pic aku dalam handphone
tetiba dia jumpa gambar botol Hever Leger yang aku upload masuk dalam blog aritu ( lupa nak delete )
En Gaban tanya Cik Tata pakai perfume ni ke
Aku cakap ' a'ah '
En Gaban cakap ' wangi, b suka. mengghairahkan '
Hahahahahaha!
That part aku blushing nak mati
cepat-cepat tepuk dahi dia sbb En Saiful sudah dengar perbualan kami
En Saiful suka curik2 dengar apa kami borakkan


Me? Hahaha.. Hever Leger



Tata!

No comments: