CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, March 8, 2011

Kali ni Game Kegilaan Aku - Zombie! Part II

Susulan dari entry game zombie ni ha , aku nak post kan kejayaan aku menghapuskan zombie-zombie yang ada.

Beerjaya gak aku. Aku suh adik aku si Leha main. Dia takmau. Stress katanya. Nak main yang senang2 je.. Takde sifat perjuangan langsung. Kan? Haha.. Game je kot..

Meh tgk Level 5 macam mana..



Zombie datang ikut bumbung rumah lak weih! Dia takleh masuk ikut laman depan, blkg.. Dia naik atas bumbung lak..



Leceh sangat. Dah nama pun atas bumbung. Kena la beli pasu dulu, baru leh tanam pokok. Susah tau.. Huhuhu.. Dah tu zombie makan lak pasu aku.. Bazir sungguh.






Akhirnyaaaa! Dapat trophy.. Yayyy!
Macam dapat RM 1 juta..



Ni sedikit surat dari para zombie sekalian..






Zombie Kampung Pisang je aku lum hapuskan lagi.


Tata!

No comments: