CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, May 23, 2011

Apasal Kau Senyap Je?

Apasal kau senyap je?






































Jemu okay dengan soalan mcm tu.
Huhuhuhuhuhu..
Dah ramai yang tanya soalan mcm tu kat aku. Bila?
Tiap kali dalam kereta.
Tak kiralah kereta jenis apa.

En Abg Azam : apasal kau senyap je dik?
Aku  : ???
En Abg Azam : kau senyap je apasal ni? merajuk?
Aku  : ???
En Abg Azam tgk aku yang ada kat seat belakang.
Aku  : benci tau.. bnyk kali dah orang tanya saya soalan mcm tu. saya mmg mcm ni kalau dalam keta..
En Abg Azam : haa? ( gelak kuat
Aku : betul la. apasal la bg soalan mcm tu.
En Abg Azam : takde la.. sebab kitorg ni kenal kau dengan mulut tot tet tot tet tot tet tot tet
Bengang okay.
En Gaban : a'ah bang.. Mulut dia mcm machine gun..
En Abg Azam : setahu aku atas motor pun kau tot tet tot tet tot tet gak kan?
En Gaban : a'ah bang.. kalah bunyi ekzos..


Wahhh.. En Gaban.. Kemain lagi kan.. A'ah bang, a'ah bang..
Perhal lak.. Dah aku mcm tu.. Nak buat mcm mana. Huhuhu
Atas motor aku tak pot pet pot pet okay..
En Gaban pun sama. Kalau aku diam cakap aku merajuk.
Tak boleh ke bagi aku diam sekejap? Huhuhuhu
Aku pot pet pot pet ke?
Tak kan?
Aku bukan pot pet pot pet la.. Aku suka bercerita okay. Hahaha..
Once kau bagi aku topik, habis lah.. Saploh perenggan aku huraikan.
Tapi jangan dalam kereta.
Aku cepat pening.
Aku kena fokus pada tumbuh-tumbuhan hijau diluar tingkap sana.
Kalau tak nanti aku pening, lepas pening muntah.. Boleh?
Sms pun aku takkan reply. Sorry ya..
Tapi selain dari pening aku mmg mcm tu. Tak tau la nape.
Nak suruh aku diam, sila bawak aku masuk dalam kenderaan. Sure aku diam. Hahaha..
En Saiful, takpayah cakap. Dia selalu buli aku 'kau ni banyak sangat cerita ke dik?'
Okay, aku benci budak Re10.



Benci.




Tata!

2 comments: