CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, May 6, 2011

Baju Agar-Agar Sape Tu?

Semalam gedik nak caruts si Zhul tu. Tapi tak sempat. Dah try nak siapkan keja cepat tapi still tak siap-siap. Jadi tak dapat la aku nak kutuk Zhul dlm blog smlm.

Tapi..... Hari ni kan boleh.. Kita kutuk dia hari ni la..

Nak kutuk apa lagi? Anuar Jen dah.. Terliuk2 mcm lalang pun dah..

'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'



Korang nampak tak apa yang mcm agar-agar tu? Tu ialah Zhul.
Nasib baik bukan bulan puasa tau. Kalau tak wajib la aku nak makan agar-agar tengahari semalam.
Agak-agak En Abu nampak baju kau semalam ada tak dia teringat agar-agar untuk berbuka puasa? Ada kot. 

Apasal entry aku sejak kebelakangan ni asyik pasal kau je eh? Kau ingat kau glamer ke? Tapi sebenarnya aku yang gedik nak post pasal kau.. Hahahaha.. Ala,takde idea la.. Nak cakap pasal apa? Huhuhuhu.. Kerja banyak.. Takleh nak curah idea time2 ni. Kena sumpah kang. Huhuhu

Tata!



2 comments:

chu-E said...

sentap taw! dh 3 kali ko charuts mak dlm blog ko! sentap!!!!!!!!

Cik Tata said...

hehehehehe..rilex laaa..aku suka ;))