CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, May 23, 2011

Ninja is Mine

Keterujaan ( jahanam tatabahasa ) aku berakhir sabtu lepas.
Benda yang diharap2,diidam2 akhirnya selamat jatuh ke tangan aku.
Akhirnya..
Itu pun setelah bersusah payah nak dapatkan benda alah ni.
Sebelum g amek benda ni mood agak down sebab kaler tak seperti yang diinginkan.
Dalam pala otak pk mesti tak shantek.
Tapi nak buat mcm mana.
Takkan nak tggu lagi dua,tiga minggu.
Dua tiga hari pun azab nak tunggu.
Ni pulak dua tiga minggu.

Sampai2 je kat tempat dituju dah nampak dah si besha kesayangan hamba.
Buat muka cool dulu.
Settlekan dokumen apa patut pastu..
Masuk kunci laju2.
Eh, jap.. Abg Azam yang rasmikan dulu okay.

Dannnnn.......

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

This is mine.
Kawasaki KRR ZX150

Alhamdulillah..
Our life is getting better.
Alhamdulillah, alhamdulillah, alhamdulillah.

No turning back.
No,no,no.

Lepas ni takkan berhenti dari mendapat apa yang dihajati.
Takde sapa boleh halang.
Doa dari orangorang yang sentiasa mengasihani kami jadi penguat dan jadi penyebab kenapa ketabahan sentiasa ada disisi.

Aku tahu, dia pun tahu.. Ini adalah permulaan setelah kejatuhan.
Bertuah ada orangorang yang sentiasa menyokong, kejatuhan bukan selama-lamanya.
Ada kudrat kan? Bangun.
Jangan mengalah dengan pisau menyembelihan orang lain.
Lamalama tumpul gak pisau tu.

Next step..
Insyaallah..
Tunggu je rezeki Allah bagi, niat kalau baik Insyaallah dipermudahkan..



*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

Abaikan muka selekeh tu. Panas,puas,penat,lapar,gembira semua ada.
Rambut serabai sebab Ninja tu laju sangat..
Dah kau yang nak benda laju. Jangan banyak komplen.


Tata!

No comments: