CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, May 4, 2011

Stroberi & Bluberi Zhul


Tak tahu nak tulis apa.
Tulis pasal Zhul best gak.
Last week dia takde. G kursus.
Semalam baru jumpa dengan dia.
Ada ole-ole dari Cameron Higlands.

Boleh la dari takde kan,kan,kan?
Hehehehehe
Apasal ko tak snap gmbr ms aktiviti kat Melaka tu?
Gambar kerusi je bt apa..

Sejak si Zhul tu dah ada kat ofis, aku asyik dgr suara dia je.
Dah start la aktiviti dia tu.
Datang tempat aku dok sibuk nak tgk aku buat apa.
Stalker kau kan?
Hahahaha..

Kau gelak slow sikit leh tak? Bising tau.
( jgn marah eh,sbb kalau kau marah pun aku tak takut )


Tata!

2 comments:

chu-E said...

sumpah jadik katak karang! charuts mak lagik kan? harusssssss mak sumpah ko! pling!!!

Cik Tata said...

blablablablabla..