CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, June 29, 2011

Berangan : nak boyfren tuju lagu kat kita sambil nyanyi di jalanan

Assalamualaikum






Sekian lama kita bersama
Harungi lautan asmara
Xpernah henti
Untuk selalu mencintai

Berdua kita jalani
Kisah cinta yang penuh cerita
Suka dan duka
Tlah kita lalui bersama

Aku sayang kamu
Aku cinta kamu
Pesan dan nanti pelukku
Dan janganlah engkau ragu
Bukan slalu menjagamu
Hingga dihujung waktumu
Sayanggg

Tataplah mataku
Dengarkanlah bibirku bicara
Terucap satu janji
Tuk mengikat kita slamanya
Hanya satu pintaku
Menikahlah dengan ku




Aku bukan kaki jiwang romantik segala tu.. Tapi bila tengok mamat2 nyanyi sambil main gitar kat jalanan, terfikir lak.. Kalau En Gaban buat mcm tu, nyanyi untuk aku tepi jalan mesti kaki tak pijak bumi dah. Hahaha.. Tapi yang ado.. Pitching selalu lari 4 x 400meter okayyyy.. Baik takyah kan.. Elok2 nak feeling, pengsan lak tetiba. Hahaha.. Jangan marah haaa~

Berangan jap
lagu ni saya tujukan untuk buah hati pengarang jantung intan payung emas berlian busuk segala bagai, dengan ucapan operate lah jantung, belahlah hati ( lagu rujuk seperti di atas )
Okay, cut!!





aku : ai nak yu buat mcm mamat kat blkg tu.. nak jugak.. nak jugak.. g belajar main gitar pastu g kelas vokal eh, eh.. pastu nyanyi utk ai biar semua org tahu betapa tulusnya cinta yu kat ai..




dia : mampus!! mana aku nak rembat gitar nie.. dah la suara mcm saleng ( adik kpd salem iklim )
pk cepatttt.. pk cara nak suh perempuan ni diam.





Moralnya, tak payah nak omputih sangat.. Geli okay kalau bajet romantik depan khalayak ramai ni. Simpan2 la romantik tak halal tu. Dah kawen esok kau melalak la dari hall ke dapur.. Moral kedua, aku tak tau sape yang nyanyi lagu kat atas tu, tajuk lagu pun aku tak tau.. Yang aku tau lagu tu sodap. Siyes sodap okay.





Terima kasih sudi luangkan masa untuk membaca entri ini :)




Tata!


2 comments:

Red said...

ok ape ada boipren romentik :P

pendapat aku tentang cinta

Cik Tata said...

mana ada romantiknya Red.. angan2 semata je tu..hehe.. thx ya sudi singgah kt blog saya :))