CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, June 9, 2011

Emily Syarminn

Assalamualaikum

Bersempena no kegemaran aku iaitu no 14 jadi saje gedik nak celebrate follower aku yang ke-14 nih. Cik Emily Syarminn!! Yayyyy~

Tenkiu Emily sebab sudi follow blog akak yang lil bit boring nie.. Semoga perkenalan kita dan persahabatan kita kekal ya.. Tenkiu so much dear :)

Maaflah korang, entri ni pendek mcm bengong sebab entri ni khas dipendekkan untuk Cik Emily. Lepas ni aku ber'entri' waras sikit eh.

Errr, untuk Kak Wan yang selalu diganggu oleh En Gaban tu.. Semoga akak cepat sembuh eh akak.. En Gaban cakap akak tak sihat.. Huhuhu.. Cepat2 sembuh. Untuk makluman, Kak Wan bukan tak sehat sebab En Gaban tau. En Gaban takde la sejahat tu nk menyakiti orang. Dia cuma menyakiti aku saja.. Heeee~ Sorry En Gaban. Gurauan di petang hari.

Maaf sekali lagi, apahal ntah entri aku petang ni. Rojak tetiba lak.


Terima kasih sudi luangkan masa untuk membaca entri ini :)
 
 
 


Tata!

No comments: