CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, June 15, 2011

En Gaban semakin popular selepas Kebahagiaan Dalam Perpisahan kini Ahmad pula. Damn!

Assalamualaikum

Aku tak pasti apa motif En Zhul buat entri cenggitu. Motif pembalasan kot.
Siap copy pic aku dgn En Gaban dari FB aku.. Dasat..
Kalau ikutkan objektif En Zhul adalah untuk mempromote lagu Ahmad yang macam bengong tahap maksimum tu. Tapi kenapa mesti kau libatkan Ahmad Shahir aku??
Dia tak bersalah okay. Dan yang penting dia tak terlibat dengan lagu cacat tu.
Dan yang teramat penting aku taknak dia terlibat langsung dengan tajuk lagu tu. Geli okay.

Aku lebih rela orang suruh En Gaban nyanyi lagu Kebahagiaan Dalam Perpisahan. Dari orang suruh dia nyanyi lagu Ahmad. Muntah aku.
Zhul, kau suka ke lagu tu? Aku memula dengar kat Muzik Muzik terdiam kejap. Apa cacat sgt lagu tu? Geli lak dengar dia sebut ahmad tu.. Kalau takde ' ah,ah ' takleh ke?
Skrg ni dah lali lak telinga aku dengar lagu tu.. Jangan esok aku cakap ' aku layan lak lagu Ahmad ni weih '
Sudahhh.. Mati la aku..

Apa-apa pun terima kasih la sebab kau meng'entri'kan pasal En Gaban aku kat blog kau.
Curlast!!
Menyampah tau tak?
Lirik lagu tu untuk sape? Memuja kemain.. Eewwww.. Hahahaha
Korang g lah tengok blog Sedalam Lubuk Sepantas Tengas tu.
Ada lirik beserta gambar model disitu.
Ah,ah, ahmad ~
( tolong la muntah sekarang! )







Terima kasih sudi luangkan masa untuk membaca entri ini :)




Tata!





1 comment:

chu-E said...

percaya la pas ni ko akan suke lagu ah ah ahmad