CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, June 21, 2011

Masalah sistem badan sendiri. Menyusahkan diri.

Assalamualaikum

Kalau hari ni aku tido pukul 11 malam maka nya hari esok harus aku tido pukul 11 malam jugak. Kalau aku memandai2 tido pukul 12 tengah malam. Akan terjadi ketidakcukupan tidur. Dan mengamuk2 lah aku mintak tidur. Kau ingat kau baby??

Kalau aku makan nasik pukul 1 tengah hari maka nya setiap hari harus aku makan nasik jugak pada pukul 1 tengah hari. Kalau aku lewat makan harus aku pening, pening dan tak lalu makan terus. Pastu merana perut masuk angin.

Kadang2 aku rasa aku ni mcm mesin lak. Kalau dah set mcm ni, wajib la mcm ni. Kalau tak, mesin rosak. Eh?? Mesin kah aku?? Macam hari ni. Perut dah masuk angin. Pening. Nak muntah. Puas aku pk, takkan la makan bihun goreng dengan milo ais buat aku jadi macam ni. Selalu okay aku minum milo ais pagi2. Orang Everest la katakan. Tapi hari ni lain pulak. Pk punya pk.. Ohhhhhhh...

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*


Semalam pukul 10pagi makan nasik lauk rendang ayam. Pagi ni bihun sahaja. Ni kes mintak nasik pagi2 la ni. Sistem, sistem!! Semalam jela makan nasik pagi2. Hari ni tak payah lah ngada2. Kau tu bukan orang Kelantannnn! Ni yang aku marah ni. Kalau tak menyusahkan aku memang tak boleh tau perut aku ni. Balik ni nak kena adjust semula. Jangan nak mintak nasik pagi2 eh.
Chow, nak g kafe carik nasik. Kebuluran.


Terima kasih sudi luangkan masa untuk membaca entri ini :)




Tata!

No comments: