CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, June 29, 2011

Terlajak kata nak tarik guna apa?

Assalamualaikum

Borak2 pasal bab makan. Macam dah takde topik lain je nak cakap kan. Aku dengan jujur bagitahu 

aku : dulu masa kecik2 makan benda2 moden je.. makanan kampung memang tak la.. tapi sejak2 dah tua ni suka lak makanan kampung.. sume nak try.. sedap gila..

dia : (senyap)

aku : eh, silap! bukan tua.. dewasa.

dia : bagus kalau jenis sedar diri ni. takyah susah2 orang nak sedarkan.. memang ayat tu dah lama dah di tunggu2. elok lah sedar..

Moralnya jangan guna perkataan tua sama sekali. Diharamkan terus lagi bagus. Lagi satu, sebelum cakap tu pk dulu. Menyesal pun tak guna. Cisssss!




Terima kasih sudi luangkan masa untuk membaca entri ini :)



Tata!



No comments: