CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, July 22, 2011

Entri Pemalas : JJ Equine. Prak macam tak pernah masuk JJ

Assalamualaikum


Edisi malas menaip.
Jalan pintasnya baca la kat blog Zhul.
Pasal puteri tidor tu sila abaikan ya!

 Tapi kan.. Ingat senang ke nak g JJ Equin tuhhh?
Gaduh dulu okay..
Berebut nak bawak keta sape.
Mentang-mentang la dua-dua keta sama cuma kaler je lain, kemain lagi korang berebut-rebut kan?
Siap tarik-tarik baju lagi
'naik la keta aku' Zhul berkata
'keta aku la!' Ara pulak berkata
'keta aku!' Zhul menjerit
'keta aku! aku! aku!' Ara menggila

Aku : ala..korang ni..naik asing-asing lah. Aku dengan Ara. Ina dgn Zhul
Ina : takpe2, aku duduk dalam bonet pun boleh
Apakah kau Ina? Ruang banyak yang kau nak duduk dalam bonet tu perhal?
















Gaduh,gaduh jugak.. Aku dah mcm repoter kepochi dok snap-snap gambar.


Last sekali?
Kami sebulat suara pilih keta biru tu. Nama dia CikB.
Kalau nak yang yang kaler oren tu jadi nama CikO. ( bluwekkkk! )
Keputusan adalah hasil one two som ( ntah ya ke tidak aku eja ni )
Dalam kereta semua senyap.
Ntah apahal ntah.
Ranap purse aku.




Thank sayangs!


Tata! 

No comments: