CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, July 29, 2011

Walaupun kalah tapi semangat rakyat Malaysia membayar segala penat lelah kami

Bendera Malaysia yang aku terpijak. Maybe ada orang tak sengaja nak tercicir bendera ni. Sob3.
Aku terus kutip. Tak sampai hati tengok bendera kita terbaring atas tanah kan.


Pemain SingaPURA haruslah menghadiri uji bakat Pilih Kasih.
Mesti Rosyam Nor suka. Fauziah Nawawi lagiiiiiii suka.
Benda paling aku risau bila nampak GK Malaysia masuk padang ialah
' boleh fokus tak dia ni.. masalah peribadi dia tu.. ermmm '
Tahniah KFCM. Anda sangat terbaik.
Tapi lagi baik kalau masalah peribadi anda itu hanya iklan semata-mata.
Tak baik la buat cenggitu kan.. Tak baik, tak baik.


Buat rugi je g stadium, dah la kalah. Kalau tahu nak kalah sure takde sape beli tiket.
Semangat kena la ada kan.
Kalau semua pk mcm tu.. Makan tiket la abang2/akak2 kaunter tiket ituuu.

Thank sayangs!


Tata!

No comments: