CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, August 10, 2011

Saya rindu kamu amat-amat

Assalamualaikum

Puasakah anda? Puasa, puasa, puasa. Niat dihati tadi nak dengar lagu kat henpon. Tapi belek-belek segala yang ada baru aku perasan.. Ada picha lama.. Time tu snap-snap masuk henpon pastu mms ke En Gaban. Lepas tu kena kutuk. Hampeh.. Padahal dia jeles okeh. Jelesssss.. mms hape? En Gaban la.. Dia mms picha dia masa dia baby. Wohhhh.. Gemok okehh.. Ayokk.. Ingatkan budak mana la.. Rupanya dia..

Tujuan buat entry ni bukan nak cakap pasal En Gaban masa dia baby yang gemok itu.. Tapi tadi.. Bila tengok balik picha-picha aku masa kecik.. Tetiba rasa.. Haihh.. Dah tua dah aku ni eh.. Hahaha.. Bila aku membesar aku pun tak sedar (membesar ke?). Tetiba rasa.. Kalau aku still baby lagi kan best.. Tak payah g kerja, tak payah pk pasal kerja sampai menitik-nitik air mata, tak payah pk 'weip,bila nak kawen?', tak payah pk nak berjimat cermat, tak payah.. Semua lah tak payah. Apa yang payah? Tido, makan, menyusun pastu mainnn! Sampai lebam. Bestnya.. Haihh..

Jom tengok picha yang aku jumpa dalam henpon tadi.. Jom la.. Jommm (tarik tangan korang)..

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*




Yayyyy! Besarnya nganga..
Tu marah ke suka?




Seronoknya dikelilingi bonda dan dayang-dayang.. Ahaks!





Posing harus yang terbaik.
Dah mcm kucing je aku tengok..





Excited okeh nak celebrate birthday yang pertama.
Tetiba rasa lapar ^_^

Dah celebrate, dah makan, dah dapat hadiah boleh lak tergolek mcm buat demonstrasi kan.
Lempang nak?




Masa ni ibu aku ajar cara-cara nak main baikkkkk je.. Lama-lama sikit aku tak reti-reti gak nak masuk ikut shape,hamek kau.. Kena cubit yer.. Kecik-kecik dah kena dera. Kesian aku kan.






Ni dah besar sikit..
Memula tu baikkkk je.. Bajet nak sayang-sayang la tu..
Lepas tu mula la.. Korek-korek telinga orang kau nihhh..
Muka harus suci. Macam takde pape. Padahal jari tu tak boleh duduk diam.
Smpai skrg pun sama.
Memula baikkkk je.. Senyum2..
Lepas tu? En Gaban je yang tahu.. Habis semua aku nak usik..
Jari aku memang takleh duduk diam.. Huhuhuhu

Adik Saila buchuk-buchuk.. Saya rindu kamu amat-amat :)


Thank sayangs!
Selamat Berpuasa Semua.


Tata! 


No comments: