CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, September 26, 2011

Felt Craft

Assalamualaikum
dan
Selamat Sejahtera Semua


Hai!

Semalam pergi jalan TAR cari beberapa barang, yang paling best bila barang yang kita niat nak beli tu ada.. So terus grab. Pilih takde la lama mana, memilih kaler yang kami nak tu yang leceh sikit. Tapi.. Lagi best bila jumpa jugak 'benda' itu ngam dengan kaler yang kami decide. Harga lari sikit banyak takpe lah.. Janji puas hati :)

Masuk kedai bunga pulak, jumpa styrofoam untuk buat pomander ball.. Sebelum ni tengok kat kedai bunga area rumah sebijik rm3.50. Yang semalam punya harga dia 2bijik rm3.20. Amek dulu 6bijik. Pastu sempat tengok harga bunga kecik2, 36kuntum rm10.20. Untuk cover styrofoam tu tak cukupnya 36kuntum. Tukar. Guna teknik lain lak untuk cover styrofoam tu. Heee~

Balik rumah Ibu dengan Leha start cerita yang diorang singgah kedai Bunga Reben kat jalan TAR.. Boleh lak kitorang tak terjumpa semalam kan.. Hehehe.. Cerita pasal felt flowers. Beberapa hari ni ada tengok2 pasal felt craft kat blog Intan Norazam :) tapi tak sangka lak Leha dah usha terlebih dulu dari aku. So idea untuk majlis kawen aku ni kemain mencurah2 lak dari Leha dengan Ibu aku.. Takpe,yang penting ngam dengan kepala aku :)




source : google











Picha ni amek dari google je. Petang ni dah decide dengan Leha, balik kerja jumpa kat jln TAR nak shopping felt craft :) Sorry eh adik, kakak kau ni dah terlebih excited nak buat macam2 untuk w-day dia :) Nasib baik adik2 aku yang dua orang tu dah volunteer nak tolong apa yang patut.. :)) So esok lah aku tunjuk felt craft aku eh..

Doakan kami ya :)



Thank sayangs!


Tata!

No comments: