CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, November 16, 2011

Bila si hebat datang bertongkat

Assalamualaikum
dan
Selamat Sejahtera Semua



Pasal Wordless Wednesday hari ni, tu cadangan dari En Gaban. Malam tadi En Gaban request. Katanya lepas dengar berita petang semalam hati dia terus jadi berbunga-bunga. Takleh berhenti tersengih katanya. Teruk jugak tu..
 
 
Banyak betul cadangan dia malam tadi supaya aku post kat blog.. Tapi aku belum approve lagi cadangan dia tu. Nanti-nanti aku pertimbangkan. Bukan apa.. Sensitif gila cadangan dia tu. Slow and steady okay.. Masa banyak lagi.. Kita tengok je satu-satu. Luka-luka parah yang dah terguris tu pasti akan ada senyum dan tawa juga. Cuma lambat dan cepat je. Tapi perkhabaran gembira petang semalam membuatkan En Gaban cakap 'boleh tahan cepat jugak Allah bayar'. Ya, Allah Maha Adil. Allah Maha Mendengar. Sabar dan yakin bahawa Allah pasti bantu kita semua.



 
dah lama tak tersentap hati. tiba-tiba muncul jugak kisah si sorang ini. bila nak lenyap ntah, baru senang gila hati.




 
thanks korang!



Love,
Tata!

2 comments:

chu-E zHuL said...

hua hua hua!!!! mek suke blog ko- motif kan aku?

Cik Saila said...

motif ko apakah? tetiba je jadi mek..