CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, December 9, 2011

Cik B ternoda lagi

Assalamualaikum
dan
Selamat Sejahtera Semua




Mana tak tumpahnya Mocha Blended kalau tak ke karpet kereta.



Buat onar je kejanya kan.. On the way balik ke ofis tadi sempat pulak Mocha Blended tumpah. Sempattttt.. Siap tumpah semua pulak tu. Takdenya tumpah sikit2. Tinggal bekas starbucks je kat tangan aku. Rasa macam 'what the hell ni??'. Tau2 je tinggal bekas kosong kat tangan.. Macam kena pukau. Macam ada ilmu hitam yang tumpahkan Mocha tu.. Muahahahaha! Cover line kannn.. Ilmu hitam konon. Padahal pegang macam orang tak makan sehari. Padahal baru je makan dinner set KFC sebelum balik ofis. Tak cukup ke ayam 3 ketul? Tapi kan.. Siyes aku tak sedar bila Mocha tu tumpah. Tau2 je dah penuh karpet kereta tu dengan cream. Mesti ada unsur2 jahat dalam kereta Zul tu kan.. Mesti ada makhluk halus yang buat Mocha aku tumpah. Hakhakhak! Mesti Zul mencaci aku secara lembut kalau baca apa aku tulis ni. Wink! Wink!





Lap sampai bersih ya makcikkk..
Benti tepi jalan, pastu lap sampai lebam.
Tetiba rasa macam jadi bibik pun ada.





Paksa Zul bawak Cik B dia pergi carwash.
Kesian Cik B. Cik Bedah.
Ooppsss!





Cik B mandi hadas di petang jumaat.





Mintak simpati kat Zul.
Eh! Silap. Tu bukan Zul.





Haa.. Ni baru betul Zul.





Zul merenung Cik B dia.
Kesian kan.. Tula, makhluk halus jahat sangat buat onar dalam kereta.





Takmau beli Mocha dah.
Sentap hati dengan Starbucks.
Apa salah dia?





Taa Daaaa~
Kan dah bersihh..
Sebelah bersih.. Sebelah kotor..
Eeeii yekkk!
Muahahaaha..


Takpe.. Aku dah bagitahu kat Zul.. Esok (banyak la esok) kalau aku ada kereta, aku benarkan dia tumpahkan Mocha dalam kereta aku. Dengan redha nya.. Kereta sorong boleh? Hahaha.. Mesti lepas ni nak pergi lunch kat mana2 aku kena jalan kaki je. Nangis. T_______T. En Gaban tanya 'Hiba marah tak?'. Dia panggil kau Hiba la Zul. Comelllllll!! Olooo, olooo, oloooohh.. Pitam.



thanks korang!



Love,
Tata!




3 comments:

chu-E zHuL said...

ha ha ha... tau takut!!! xde la, aku okeh je! gpun ko bukan sengaja kan? kan? kan? pehtu memandai je tuduh ade makluk halus la kannnn

rara pinkmafia said...

heheheh comels je baca entry u ni.mcm nk geget2 monitor ni.tp kadang2 tu biasa lah.rasa mcm dh pegang kuat.tp jatuh jugak.mmg ada hantu lah tuu.

Cik Saila said...

kan,rasanya dh pegang kuat2..huhu..ada hantu la tu kan rara.. hiks!