CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, January 31, 2012

Lupa!

Assalamualaikum
dan
Selamat Sejahtera Semua




Pepagi bila sampai je kat area lobi baru aku teringat. Hari ni ada perhimpunan! Damn. Macam mana boleh lupa ni. Malam tadi selamber je iron baju polkadot ngan shawl merah. Mati la kalau boss paksa pergi.

Masuk bilik nyorok celah PC senyap-senyap konon boss takkan nampak la. Bila nampak boss lalu depan bilik terus dia tanya 'awak g perhimpunan?' Err, errrr.. En Boss, saya lupa.. Saya tak bawak tudung korporat. Ngehngehngeh.. Sengih sopan pepagi buta. Nasib baik En Boss tak banyak soal.

Fuhhh! Tu cerita pagi tadi pukul 8.02 pagi.

Hari ni macam biasa, stand by untuk sebarang dugaan yang bakal berlaku di pejabat. Hahahahaha.. Macam scary je kan? kan? Semalam brainstorming dengan En Big Boss. Setiap minit yang berlalu terasa macam sejam. Lepas ni takleh makan semut dah. Makin lembap otak aku nih. Hikhikhik!

* sesaat sebelum aku publish entry ni En Roy (mati la!!) nampak aku tak g perhimpunan. dia cakap 'tan sri nak jumpa'. nasib baik tak biru muka aku. pepagi dah buat aku cuak. dia pun tak g perhimpunan gak. citttt!




thanks korang!



Love,
Tata!





2 comments:

LiNda said...

setiap hari ade je dugaan kat opis kan..:)

Cik Saila said...

Linda : tu la.. get ready jela.. huhu :(