CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, October 21, 2016

SERONOKNYA MEMBELI-BELAH DI ezbuy!

Assalamualaikum



Siapa yang suka online shopping? Angkat keyboard! Baru-baru ni kawan aku tunjuk kasut. dia beli dari ezbuy! Cantik! First time dengar ada website baru untuk bershopping. Hikhikhik! Gelak nakal. Kita pun masuk la dalam website ezbuy tu. Wow! Macam-macam barang adaaaaa. Tinggal nak pilih je okay. Fuhhh.. Tiup akaun bank. Haha!

Masuk je website ezbuy terus rambang mata. Taktau nak klik mana satu dulu! Sebab gambar yang ada dekat website ezbuy sangat berwarna-warni. Benda yang paling aku suka sudah pasti Home & Garden. Wink! Wink! Okay, sebelum kita mulakan shopping, korang kena tau kenapa mesti shopping di ezbuy?







































Apa istimewanya ezbuy ni berbanding website-website online shopping yang lain? Benda yang paling mengujakan aku of course lah shipping rate diaaaa. Paling rendah yang aku pernah tahu. Ya, sangat murah. Hanya RM4.50/500g. Mana nak dapat dari website online shopping yang lain kan?





































Kedua ezbuy ada Prime! Apa itu Prime? Prime ni korang boleh beli barang baaaanyak-baaanyakkk tapi shipping Cuma RM8.80 sahaja! Tak percaya? Betullll. Tak kisah saiz, berat dan kuantiti, shipping tetap RM8.80. Kalau tak percaya sila ke website ezbuy sekarang!






























Kalau tengok dalam website ezbuy kat atas ni kan, korang boleh jimat sebanyak RM1,415.20 dengan Prime. So apa lagi? Kita shopping banyak-banyak! Hehehehe.



Kalau korang shopping guna handphone, korang boleh refer gambar kat atas ni ek. Ketiganya ada barang yang berharga di bawah RM30 okeh! Macam gambar kat bawah ni, ada barang yang bawah RM30 dan ada yang bawah RM60.




































































Keempat ada banyak diskaun dengan ezbuy ni tau. Kalau tak percaya jugak korang memang kena masuk website ezbuy ni cepat-cepattttt.


Aku suka apa dalam ezbuy ni? Of course lah Home & Garden. Cuba tengok gambar kat bawah ni, ini cuma sebahagian je tau. Haaaa.. Ada baaanyak lagi.


Dan of course Oversize T-shirt macam dalam gambarrrr! Tengok, baju tu ada tanda Prime la.. Wink! Wink! Hehehehe!

Tunggu apa lagi? Jom terjah website ezbuy, dan jangan lupa register juga ya!

Jap! Untuk pembaca blog ni bukan sekadar baca je tau. Korang boleh dapat voucher dari ezbuy okayyyy. Selepas register korang klik je link ezbuy 

Nanti korang akan dapat 15% off shipping fee dengan masukkan code ezship15

Jom shopping dengan ezbuy! Klik https://ezbuy.my/ untuk bershopping!





Love,
Nursaila Norman!


1 comment:

inayusoff said...

Ya ALLAH..daku pon dah rambang mata sambil membayangkan duit dalam maybank2u tu haaa..

:)