CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, September 7, 2012

DIY : Veil Nikah

Hai.



Assalamualaikum.


Chak! Ada yang belum tido? Saya! (sambil angkat tangan). Mata dah mengantuk sebenarnya, tapi gigih jugak nak update pagi-pagi ni. Sebabnya, pendrive tertinggal dekat ofis, so tak boleh la nak transfer picha dari PC Ayah ke PC ofis esok. Keduanya esok super busy.. Pagi-pagi dah meeting, lepas tu ada open office (open house pejabat) Bahagian aku. For sure tak lekat kat PC esok. Huhuhu.

Malam ni mood nak sambung beading baju nikah malas. Jadi teringat pulak yang aku belum share dengan B2B dan readers semua veil nikah aku. Actually, veil nikah ni takde la hebat sangat.. Alhamdulillah, aku berpuas hati lah jugak (nampak sangat tak berapa puas hati kan), kalau ikutan hati ada jugak terfikirkan Plan B untuk veil nikah. Haha.

Psssst, veil nikah ni antara benda paling awal aku buat. Sejak awal tahun ni. Berbulan-bulan jugak kan.. Semua sebab lace yang aku beli macam kureng best dimata aku (dah beli baru nak menyesal). Tu yang berusaha lebih tu supaya nampak okay dimata aku.


sila klik pada gambar untuk imej yang lebih sempurna (konon)


Setakat ini, alhamdulillah aku berpuas hati. Harap-harap aku tak berubah hati. Tak tau la kenapa part majlis nikah aku sangat risau. Nak nampak sempurna. Nak nampak elok. Maybe aku dah set dalam kepala yang majlis nikah lebih penting dari segala2nya kot. Mungkinlah.

Terima kasih kepada Leha sebagai model. Terima kasih kepada Ayah sebagai photographer tetap kami. Picha edisi malas edit. Natural itu lebih indah bukan? Hiks!!

psssssst, jangan terpedaya dengan picha. Takde la cantik sangat pun sebenarnya. Hahaha.

Eh,jap.. Perasan tak? Dekat bahu kiri kanan tu manik ada warna cream.. Nak bagi nampak cream2.. Supaya match dengan sampin En Gaban kononnya. Ntah jadi ke tidak. Hentamlah labuuu.





Love,
Nursaila Norman!


22 comments:

EIKA said...

cantik la veil 2 :)

Unknown said...

Cantik2.Suka2...

cik mah said...

cik saila...lamenyer jahit..risau plak cik mah..xstart lg ni..hihi..ape2 pun mmg cntik...lain dari lain....

U.Y.A said...

ehehe..baru start beading smlm....idea menarik...cun!

Unknown said...

cantik cantik..:)

Anonymous said...

cantik simple & nice!

Tie HT said...

cantiknya veil :)

#iwrite said...

wah cantik nya...idea yang mantap..

Zila Zainal said...

waduh2 sailaaaa cantik banget nih! tiba2 rasa mcm nak banyakkan pearl cream kat veil kita nanti. hehehe

Nursaila Norman said...

Cik Mah : lama sgt sbb saila buat main2..g bt baju resepsi dulu..huhu

Zila : sy sendiri baru tersedar,cream cantik bila match dgn off white.. hehe :)

Bloggers : terima kasih semua! :)

Rina Ellisa said...

cantik veil.. sukeeee :D

Nursaila Norman said...

Rina Ellisa : thank youuuu!! :D

Anonymous said...

:D Heheheh...

ayut said...

ok..ayut suka :)
blog dh kna hacked kak...jejalan jela ye :)

nur anis said...

cantiknya..cantik sangat..:)

Unknown said...

cantikk laa

Mr and Ms bOZhiCkA said...

Cantiklah saila..sangat cantik, serius okay..hee

Orked said...

cantek nye! boLeh wat bisnes nih!

sya-orked.blogspot.com

Katyieja said...

salam kak veil off white tu still ade lg x ?sy nk sewa la.pls email sy.katyieja@gmail.com
thanks

kr7 said...

cntik la :) klu guna halfmoon ok x ni? nak pndpt..hee

Nursaila Norman said...

kr7 : okay dear :) tak kisah bentuk apa pun..janji pandai gayakan.. :D

Tudung Labuh Online said...

Tama coklat gelap dan emas pun ccantik juga kan.

Memang saya suka tudung pengantin dan veil nikah warna coklat tu.

Bestnya boleh buat sendiri