CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, July 9, 2012

DIY : Veil Resepsi

Hai!



Assalamualaikum.


Mood takde nak update blog. Sebab pagi-pagi hal kerja dan buat kitorang hilang mood. Tapi sebab nak share dengan korang veil resepsi yang dah siap, alhamdulillah.. Gigih gak aku buat entry time-time lunch ni. Huhuhu! 

Firtsly aku taktau kenapa malas nak buat veil ni jadi meriah. Jadi aku pastikan kelebaran lace tidak terlalu luas. Ngam-ngam je atas kepala. Tak cecah belakang kepala yang macam kebiasaan. Tapi kalau nampak kekok maybe aku akan tambah manik sikit lagi. 

Untuk mata sendiri aku dah berpuas hati.. Suka!!




Sila abaikan jaluran kerusi dan model berkaca mata. Hehehe! Leha, kau jangan jeles ;p 

Maaf ya, picha tak besar. Kalau nak nampak besar korang boleh klik dekat gambar ya :) Nak patching lace dekat veil ni tak susah sangat.. Biasa-biasa je. Manik pun aku cuma guna manik pearl dengan manik biasa. Manik piring aku tak guna sebab taknak nampak over sangat. Huhu. Sebab tu warna lace dengan manik ni takde beza tona.

Settle satu benda :)


**kenapa entry ni kontot dan nampak sangat tak happy? sobsobsob!! mana mood nih.



thanks korang!



Love,
Tata!

9 comments:

safurara said...

cantik sgt!

Puan Rad said...

cantik~!! ske dgn idea kamu tu.. kt mne nk beli lace tu erk? tu border lace ke yang??

Nursaila Norman said...

Rara : tenkiu mommy rara!

Sweet Emotion : saya beli dekat jakel,yang tu lace meter :)) border lace terlampau mahal. sobs!

Saya Disini said...

cntik2

Dira said...

suke lace tuh, cantik~ plus color biru, lagi tambah suke! hehe

Bie said...

saila.. cantik..! Tak sabar nak tengok saila pakai veil ni on your big day nanti.. :) Congrats dear!

Aida & Riana said...

cantik combination color tu

Puan Rad said...

lace meter pon harga 100++ kan?? hehe~ xpe, yg penting cantik.. ^_^

anariffin said...

mak ai...sumpah cantik...jelesnyer...huhu..

btw..hye saila!!