CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, October 1, 2012

1 Oktober 2012

Hai!


Assalamualaikum.


Hai!! Lamanya tak update. Huhuhuhu. Rindu dekat semua. Ada banyak benda aku nak share tapi satu-satu dulu eh.

First, fan flower untuk backdrop pelamin aku dah siap, yayyy!! Alhamdulillah. Settle 40 helai fan flower. Kalau nak tambah lagi 20 helai fan flower pun boleh, tapi nantilah aku fikirkan.. Kalau rajin buat la, kalau tak, tak payah. Hehehe!

Kedua, bunga-bungaan untuk pelamin aku pun dah beli semalam dekat Romantika. Disebabkan pelamin aku terpaksa tema warna purple (terpaksa di sini ialah sebab dinding ruang tamu rumah aku Ayah cat warna purple untuk raya haritu), maka bunga pilihan aku haruslah Lavender! Okay, sila jangan bayangkan pelamin aku yang jenis gempak-gempak ya. Pelamin aku ni cuma untuk sesi pembatalan air sembahyang dengan sesi bergambar sahaja :)

Ketiga, harini nak pergi buat Hiv Test.. Akhirnya hari yang ditunggu-tunggu tiba jugak. Yeah. Settle Hiv Test laju-laju nak settlekan dokumen nikah pulak. Harap-harap dokumen nikah boleh siap dalam minggu ni jugak, amin. Lepas Hiv Test nak cari sarung pillow untuk pelamin. Harap-harap jumpa yang berkenan.

Okay lah, nak pergi mandi. Oh, baru nak mandi.. Hehehehe :p




thanks korang!



Love,
Nursaila Norman!

6 comments:

Diyana said...

selamat b'HIV testing...
hehehe

nur anis said...

purple tu cantik..bunga lavender pun cantik..:)

ayut said...

hahaha..ok.bru nak mandi..akak bucuk :p semoga selesai semua ye dgn slmat k :)

Afasz said...

lambat nya awk buat hiv test? lgi sebulan nak kawin? sy buat 3bulan sebelum. . skrang makin awal kene buat sbb result kene tgg sebulan.. sbb dah tk buat rapid test dah. kene amik darah mask lab smua.

Anonymous said...

semoga dipermudahkan semua urusan ye!

Zila Zainal said...

wahh kita sama date laa buat hiv test! zila pun baru je balik ni :)