CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, December 21, 2011

Aku tak mampu tersenyum bila kau bermesra dengan yang lain

Assalamualaikum
dan
Selamat Sejahtera Semua






Aku belajar melupakan seseorang yang melupakan aku

Aku belajar memaafkan semua yang menyakiti hatiku

Aku belajar untuk menjadi yang terbaik untuk orang yang aku sayangi

tetapi
satu yang tak mampu aku pelajari ialah

Aku harus bisa tersenyum disaat orang yang aku sayangi bermesra dengan orang lain





*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*






kucing-kucing sekalian.. kenapa kamu-kamu comel sangattttt?
Nak gigit tiga-tiga sekali boleh tak?
grrrrrr!!



Terima kasih kpd Sharifah Rodziah kerana memberi email ini kepada saya. Ia sangat comel. Tetiba terus rindu kat Pekak & Dada kat rumah. Sob sob sob!!



thanks korang!



Love,
Tata!




2 comments:

safurara said...

hehehehe kelakar oke.

Nursaila Norman said...

kelakar plus comel kan rara.. sukaaa :))