CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, December 19, 2011

Geramnya tengok diaaaaa!

Assalamaulaikum
dan
Selamat Sejahtera Semua



Dah 2 minggu aku bela anak kucing yang aku dengan En Gaban jumpa dekat tengah2 jalan aritu. Nama dia Dada (da~ da~). Tapi buat masa ni aku takleh nak snap picha dia lagi. Dah serupa tikus aku tengok. Takleh duduk diam2. Dia diam bila dia tidur je. Kalau tak tu.. Takat berlari2 seluruh rumah tu biasa sangat. Sampaikan kucing aku si Pekak tu hanginnnnn je. Boleh tak Dada main lari2 lepastu lari bawah dagu Pekak pastu langgar dagu dia. Nasib baik tak kena lempang kannn.. Lepas tu time Pekak tidur, Dada main lari2 atas katil. Selamber je dia lari2 lepas tu pijak muka Pekak tengah tidur. Pitam aku.

Picha yang ada pun banyak yang blur dari yang elok.. Dah tu bila aku nak snap dia g terkam henfon aku. Haihhhh.. So kita layan picha kucing lain la eh, eh, eh..





























Comelkan? Munchkin Cat.. Macam Anjing HotDog kan, kan, kan?





thanks korang!



Love,
Tata!






No comments: