CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, September 4, 2013

Current Project & Teaser

Assalamualaikum.


Okie Okie! Masih ber'diy' cuma taklah se'grand' business women di luar sana.. Huhu. Saje suka-suka dan mencuba :) Tempahan still on, collection bulan September ni seperti yang dijanjikan. Tunggu dateline kita jumpa yer :)

Okie! Yang ini bukan current project, ini project yang dah siap tapi at first tak suka. Tapi, bila dah pakai kali kedua eh! suka pulak. Ngokngok je aku ni.. Haha. Pastu baru teringat tak share lagi dekat u olls :P Yang ini macam biasa, dah banyak terjual di luar sana, dah ramai yang pakai.. Tapi aku saje nak buat sendiri nak tengok menjadi ke tidak. Hehehe. So alhamdulillah.. Best jugak wink! wink!

Model : Diri sendiri
Photographer : Suami sendiri
Camera : Henfon sendiri cap SonyEricsson
*hikhikhikhik*






Double layer hitam dengan warna coffee latte hewhewhew! Style shawl? Ikut suka.. Saje kelepet kan bahagian atas kepala supaya nampak layer dalam (warna hitam) hikhik.

Amacam? Boleh tak? lalalalalalala..

Okie, yang ini baru betul current project. Project yang tergendala.. Start buat masa bulan puasa, sampai sekarang dok pending lagi.. Maybe nak pakai ahad ni untuk raya family Ibu, so kena lah chaiyokchaiyokk!


Nampak tak shawl yang aku attach bersama dengan baju? Itu lebihan shawl double layer di sana tuuu. hikhik! Tak jumpa la warna yang sama dengan lace, nak warna gold, yang ada cuma warna coffee latte tu je. Boleh lah kot.. Nak bagi nampak sama, taknak lari sangat.. Letak lace yang sama macam dekat baju.

Settle!

Dah siap sepenuhnya nanti aku tunjuk ya :)





Love,
Nursaila Norman!

3 comments:

Han Hanni said...

Canteknya..

Nnt upload lg ye bila da pkai berggaya gitu..

DYatie ABakar said...

Rajinnya saila... sangat hokey!
Iols kalau rajin pun..
Tak berseni!
Hahahaha.
Tangan kayu.. :p

cha said...

cantikkkk la ish