CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, September 1, 2013

Review : Veil by Nursaila Norman

Assalamualaikum



Hai semua!

Nak review veil-veil yang aku buat untuk b2b. Alhamdulillah, b2b suka dan dapat feed back yang baik juga dari diorang, alhamdulillah. Lega rasa. Untuk tempahan veil aku tak boleh nak ambil semua, ada yang clash date. Maaf ya :( So far, ini je picha b2b dengan veil aku yang aku dapat.

Barakallah Nana&Haimi! Ini lah pengantin 31 Ogos 2013, yayyy!








actually b2b ni dua pupu aku. dia nampak veil-veil yang aku buat di FB.









Ini Zai, b2b dari Perak. Maaf Zai, akak taktau tarikh nikah awak. Wuwuwuuuu. Yang penting awak dah sah jadi isteri Syafiq, yayyyy! Barakallah Zai&Syafiq :) 

Perasaan? Terharu siotttt (haha). Tak,tak.. Perasaan? Terharu sangat atas kepercayaan-kepercayaan mereka semua. Hanya tengok veil nikah dan resepsi aku, mereka percaya untuk menempah dan memberi 100% kepercayaan untuk aku buat ikut kretiviti aku. Terima kasih korang!

XOXO






Love,
Nursaila Norman!

3 comments:

Fahimah Mahayuddin said...

saila..cantik sgt2 veil yang saila buat ni! semoga terus success dlm bisnes!

Unknown said...

canteknya sailaa..esp yg kaler kuning tu.love it!


jom join my 1st GA!
http://sfaezah.blogspot.com/2013/09/mini-giveaway-by-sfaezah.html

Rina Hamid said...

cntiknya saila..sukaa sgt..hehehe