CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, July 31, 2013

Veil : Bride 2 Be Zai

Assalamualaikum.


Alhamdulillah, dapat jugak siapkan veil bakal pengantin (b2b) yang sorang ni. Dalam takde mood beberapa hari kebelakangan ni, paksa diri jugak siapkan tempahan. Fuhh, macam tak percaya aku berjaya, haha!

Harap awak suka Zai :)







Sengaja lebihkan pearls dekat sisi veil (area bahu), sebab atas kepala dah bling-bling.. So taknak nampak berat sangat atas kepala.

Veil bulan puasa nih! Alhamdulillah.




Love,
Nursaila Norman!

9 comments:

s h a said...

Cantiknye saila...saila memang kreatif. :)

cik hani said...

Cantek dan kemas je dia punye lace tu..
Hasil kerja saila mmg lawa

Zul Fattah said...

cantik, putih nampak ayu skit..

Nuriesya Nadia said...

Cantikkk !!

Cik Puan Rara said...

cantik =) morning saila =)

Nelly said...

Pandainya buat... =)

Miss Volvo said...

cantik :)

InaYusoff said...

fuhh..
kene ada kesabaran yang tinggi nak buat benda alah ni semua..

ayut said...

mmg blig2x pengantin ni nnt ^^