CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, November 30, 2012

........................

Hai!


Assalamualaikum.


Masa lunch tadi semakin kusut.































sabarlah hati. dugaan Allah beri.

maybe kesilapan besar share kesedihan di blog. menulis adalah terapi. kalau ada yang tak setuju, terpulang. MENULIS ADALAH T-E-R-A-P-I.


thanks korang!


Love,
Nursaila Norman!

21 comments:

Ann@zanyra said...

sabar...bile kte diuji mksdnye DIA nak kite makin dekatkan diri dgnNYA dan menunjukkan DIA sgt sygkan kite..ade hikmah disebaliknya

ayut said...

aik..takdela silap..sometimes kite blh lega dgn menulis..luahan bila berkongsi..ttp msih ad yg bersama...be strong k sis :)

Amalina Ali said...

sabar ye sayang. macam2 ujian akan diduga. menangis lah semahu-mahunya. kalau ianya boleh meredakan segala kekusutan.


ya saila. menulis adalah terapi sebab boleh meluahkan.


Luahkan aje sayang.

Eifa said...

Sabarlah mek...apa2 yg blaku jgn putus hubungan dgn Allah. Sambil buat kerja smbil istighfar k, insyaAllah Allah akn beri jalan keluar pd setiap ksusahn...tatkala hati sedih, gelisah & gundah gulana, ingat kitakan ada Allah. Allah tak pernah jemu mdengar rintahan hambaNYA :')

missGogreen said...

saila..kadang kala,berdiam itu lebih bahaya..awak kena luahkan jgk.pilih la org yg sesuai untuk meluahkan apa yg ada dlm hati tu..klu dah xde sgt,sy pun blh jd tukang dgr..mntak no kita kat zul ok :)

fatehamohamed said...

huu..kesian nye saila..mesti dah tak tertanggung sedeyh nye tu..sabar yeee..if menulis kat blog bole meredakan..just tulis jeeppp..huuuu:d

cikCT said...

its ok dear saila..
menulis mmg terapi terbaik..
kalau bercakap kang takut ada yg kecik ati pulak kan..
bloggers will always support you :) *hugs*

Cik Rad said...

terapi yg mujarap selain air mata.. :) semoga saila kembali ceria bila blk nnt ya..

Iera'ra Nordin said...

Sabar bnyk2 ye saila...
hidup ni mmg penuh dgn cabaran ..

Nursaila Norman said...

dah banyak kali lap air mata. malu kalau org nmpk. tp xtau nak tahan2 air mata ni mcm mana.

thx semua. baiknya korang :(

Eifa said...

Mek, kalo ada apa2, bgth k.Jgn pendam sorang2...Ak sntiasa ada utk ko, inyaAllah. Sayang kamu....

Zana Adieyza said...

sebenarnya, orang yg xde ada blog x kan faham jiwa sebenar seorang blogger.. kita memulis dekat blog bukan utk dptkan perhatian! tp utk kepuasan, kenangan dan ketenangan!

sabar yer dear.. hope semuanya dipermudahkan Allah..

nur anis said...

sabar ye kak..meluahkan tu lebih baik kan..apa pun, semoga semuanya baik je ye..:)

cerita best said...

cerita pakjoe datang terjah di blog nie... 4 c joe bg dekat blog nie cute,cun,comel,cantik niceeeeeee entry ..terjah sini sama k ada mcm2 tip tuto pakjoe nk kongsi dgn tuan blog..lg 1 klo tuan blog bg komen dekat blog pakjoe sekali pakjoe kn bls blk komen dekat blog..chat blog tidak dikira nie,http://pakjoe-pakjoe.blogspot.com/2011/12/korang-semua-jomlah-join-this-group.html

cawanmerah said...

sabar bebanyak.
saya pun tengah dugaan ni.
ubat hati sendiri tengok citer lawak. :)

Afasz said...

sabar ye saila. jgn sedih2.

ayut said...

im coming for you!meh ayut bg ice cream arini..mau?tp tunggu kat kl central la.. ;)

Kesuma Angsana said...

doakan moga semuanyer ok ye dear

Zila Zainal said...

eh kenapa ni? apa yang report2 ke? :|

ct zainal said...

banyakkan bersabar dear. Allah ada. apa2 pun, jangan bersedih! :)

My Life's Journey said...

Tak pe dear kalau nak meluah di blog .. dear ada hak juga ..setiap orang ada cara masing2 untuk meluah agar hati tidak dibebankan..

harap dear tabah menghadapi dugaan ..amin2 ..lama da umi tak singgah di blog dear