CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, November 2, 2012

My Last Friday

Hai!


Assalamualaikum.


Harini Jumaat last untuk aku dengan En Gaban sebagai bujang. Yayyyy! Err.. Takut sebenarnya. Huhuhu. Risaukan hari majlis yang dua hari tu. Risau kalau-kalau tak mampu nak puaskan hati semua orang. Tapi memang pun, mana mampu nak puaskan hati semua orang kan.

7 hari lagi termasuk hari ini. 9hb dah tak kira. Huhuhuhu! Semalam dah apply cuti kawen. Excited okeh suruh En Boss sign pastu hantar kat kerani cuti. Hehehehehe. Boleh pulak En Boss tanya kenapa aku amek cuti 2hari je. 8hb dengan 9hb. Okay lah tu, malas la nak cuti lama-lama. En Gaban dapat cuti free seminggu tak termasuk cuti umum. Wallawehhh.. Lamanya cuti. Awak jadi surirumah lah nanti eh. Hehehehe!

Nanti 16hb (jumaat) baru aku apply cuti. Tapi kalau ada program dengan En Gaban maybe aku ambil cuti pada 14hb (rabu) gak. Tengok pada program dulu. Huhuhuhu. Isnin 12hb, En Gaban akan hantar aku pergi kerjaaa! Yeahhh.. First time kot En Gaban akan hantar aku pergi kerja. Excited kot aku. Macam sengal pun ada.

pssstt : En Gaban dah finalise dah program2/aktiviti2 kitorang lepas kawen nanti. kalau takde halangan harap semuanya menjadi. amin.

En Gaban, harini last jumaat kita single tau. Minggu depan hari jumaat hari nikah kita. Are you ready? Hehehehehe :)

In advance, sabtu dan ahad ni last la kami sebagai single. Sabtu minggu depan dah majlis resepsi. Ahad? Hari minggu suami isteri. Wehuuu. Happy sebab boleh spend masa lebih dari kebiasaan. Hikhik.

Ibu bagitahu kacang dah sampai. Tak lama lagi dah boleh packing (masuk dalam jar). 1100jars. Termasuk lah TQ tag. Huhuhuhu! Pitam nak buat. Sebab tu aku dah buat gubahan hantaran sikit-sikit supaya minggu last ni cuma buat kerja-kerja tambahan sahaja. Kerja-kerja utama aku kena siapkan sebelum Isnin. Oh, perancangan harus rapi. For sure hari rabu, khamis dengan jumaat kelam kabut lebih. Hari khamis nak susun pelamin mini. Walaupun takde panel, takde kain untuk backdrop, tapi tetap nak buat hari khamis. Taknak kelam kabut. Khamis malam aku nak tidur awal. Kalau tak tidur awal pun, aku nak rehat awal. Taknak buat apa-apa.

Baju pun belum hantar dry clean lagi. Esok kena hantar jugak. Nak taknak hantar jugak esok.

Malam ni over night la siapkan gubahan hantaran En Gaban. Yang aku punya tempek-tempek je. Aku punya buruk takpe, untuk En Gaban punya malu pulak kalau buruk. Tapi rasanya memang buruk   pun. Hahahahahaha! Boleh gelak pulak. Tak kelakar okeh!

Okay, menyesal korang baca kan? Sebab aku mengarut ntah apa-apa kat sini macam ni diari pulak. Please la Saila.






thanks korang!





Love,
Nursaila Norman!




13 comments:

Anonymous said...

moga dipermudahkan semuanyer ye

ayut said...

ni bahana excited ni kak saila...ayut bace pon tersenyum2x dah.adehhh.harap semua bjalan lancar ye kak...doa byk2 smga dimudahkan jalannya..amin..

Unknown said...

Ameen ya robba alameen... semoga semua dipermudahkan...

kalau nak letak sos cheese seenak cheeze wedge KFC di majlis tu.. bagi tau akak... akak bg DISKAUN RUNTUH untuk kedua - dua MEMPELAI comel & handsome ni

Unknown said...

ololo saila, kalau awak tak mention, saya pun tak sedar tau, ahad depan would be the last day sebagai bujang.. huhuhu.. gud luck saila.. insyaALLAH.. evertything will be turn out fine.. =)

cik mah said...

Bgus saila dah wat perancangan...mmg kn rehat awal mlm tu..yelah nnti nk amik gmbar bnyak2..kn senyum2...so perlukan bnyk tenaga..heheh...gud luck saila...

Zila Zainal said...

weeee excited nyaa.. awak lagi 7 hari. kita yang lagi 57 hari pun dah ketaq nih!

U.Y.A said...

smga dipermudahakn......senyuummm jer tauuu

Unknown said...

weee...
seronoknye dia ..
Tumpang seronok gak la boleh ??
hehehehehe

anyway , bnyk2 kn rest k ...
baru la berseri2 muka tu nnt ..

Cik Puan Tqah said...

excited excited..g jalan2 jangan lupe bwk tripod..

Orked said...

eeee...! best nye... =)

zaniakecik said...

tahniah awak... hik3.. excited kn...
semoga semua nyer berjalan lancar & semoga berbahagia keakhir hayat k.. :)

nur anis said...

dah tak lama tu kak..semoga semuanya berjalan lancar..:)

s h a said...

wah...dah sgt dekat.lepas ni pn saila da la.semoga sumenye berjalan lancar dear.amin. :)