CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, November 16, 2012

Review #1 : Bridesmaid Saya :)

Hai!


Assalamualaikum.


Benda first yang aku nak share dekat blog puterigaban ialah bridesmaid! Maaf ya, yang ni pun curik2 update, sebab Suami pergi solat Jumaat. Tadi pun sebelum dia pergi solat dia sibuk 'kacau-kacau' aku nak online. Huhuhuhu. 

Bridesmaid aku ialah Sharifah Rodziah Syed Jalaludin dengan Siti Zaharah Zakaria. Dua-dua ni best friend aku. Sorang kawan sekolah sampai U sampai lah sekarang, yang sorang lagi kawan office. 

Aku memang berniat nak kawan baik+rapat jadi bridesmaid, tak plan pun, cuma last-last minute aku request dekat diorang terus jadi kenyataan. Alhamdulillah. Pagi-pagi lagi diorang dah sampai kat rumah aku, tunggu aku bersiap. Yang bestnya, Ifah, Ara, Leha, Eyla, Leen, Nissa, tolong aku pakai selendang dengan veil. Perasaan? Macam puteri. Sorang pegang, sorang cucuk pin, sorang betul-betul kan selendang blablabla. Ya Allah, taktau la nak cakap macam mana.. Puteri sangat! Hiks.







sila abaikan selendang aku yang huru hara tu. benci.


Dengan paksaan aku suruh Ara dengan Ifah pakai baju warna pink, shocking pink lak tu. Hehehe. Sanggup diorang pakai warna yang aku suruh. Terima kasih banyak-banyak ya :)) Picha-picha ni aku ambil dari FB sendiri, picha first dari Eyla Rahman, sepupu aku, picha second dengan third aku ambil dari Sharifah Rodziah. Thx sebab tagged :)

Bridesmaid tambahan ada, tapi picha dalam PC Ayah. Huhuhu! Pening kepala nak pilih picha yang mana. Nanti aku review lagi eh.

Suami dah pulang dari masjid, terus lambat publish entry. Tengok, tengok.. Grrrrr! Jom lunch.




thanks korang!




Love,
Nursaila Norman!

16 comments:

s h a said...

Veil saila cantik.suke3.hehe.comella pn saila kte ni. :)

khadijah said...

alala comelnye dah ade suami ye, dah tak boleh selalu update la ni :)

Amalina Ali said...

suka dengan deco wall saila tu. sweet je. :)

Unknown said...

heee...
sweet2 je ..
da ada suami of course kna layan suami dulu ..
update lg ye ..

Anonymous said...

comey sgt, tahniah ye

cik mah said...

ala2...tomeynyer..mestilah bestkan..semua ade orng watkan...puteri sehari..hehehe

Puan Rad said...

sweet je saila b'sama baju + veil DIY.. mmg cun lah.. seri pengantin katakan.. :)

Rina Ellisa said...

cantik deco tu..

tahniah saila :)

Orked said...

hehehehe.

suke ayat yg Last 2.ade kaitan ker?? *wink*wink*

best xda kawen??hikhikhik

Unknown said...

cantik saila.. =).. jeles sebb kita takde bridesmaid pun.. =P

fatehamohamed said...

sailaa..cantiknyee mini pelamin awk tuu..sweettt sgttt...dan veil saila..sgt meletopsss

Alyn said...

Saila ! congrats dear :) You look gorgeous & stunning *hugs*

FY said...

congrats Saila..i suka backdrop bunga purple biru tu..

ayut said...

suke belakang tu....nice jer ok...like2x.. :D tahniah kpda pengapit kerana berjaya mengapit kak saila..hahaha

Puteri Kayangan?@#$%???? said...

cantiknya dear dihari yang indah nie ..suke sangat2 ..veil n mekap pun cantik ..terserlah keaanggunan ..muahhhhhhhhhhhhhh

nur anis said...

cantiknya bunga-bunga kipas kat belakang akak tu..geram saya tengok tau..:)