CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, November 27, 2012

Review #3 : Backdrop & Props


Hai!


Assalamualaikum.


Entry curik-curik. kehkehkeh! Taip surat sikit, taip entry sikit. Haha!

Semalam makan malam dekat rumah Ibu, aku nampak CPU Ayah dah ada dekat meja kerja Ayah. Ini bermakna.. Wink! Wink!

Review #3 ni aku nak share pasal backdrop dengan props yang aku guna dekat dewan. Korang pun tahu yang majlis resepsi aku memang takde pelamin, cuma ada backdrop sahaja. Tapi sayang, aku tak gunakan backdrop semaksimum yang boleh sebab sibuk layan tetamu (macam yang aku nak sangat buat), takkan nak naik atas pentas bergambar pulak kan. Dah niat nak layan tetamu, kena la utamakan tetamu. Kawan-kawan, sedara mara yang nak bergambar pun ambil gambar di mana-mana yang kami stop. For sure background tak cantik kan.. Sobsobsob!

Props pun aku tak guna. Takpe lah, budak-budak merasa lah props tu. Siap bawak balik bila majlis dah habis. Janji diorang happy :)

Picha dalam entry ni aku ambil dari FB Li Bella (kawan Leha) dengan blog Anyra :) Copy and Paste. Picha simpanan sendiri tiada. Huhuhu! Nak try cari dalam PC Ayah. Kalau ada nanti aku share eh.






Oh, bebird yang aku lipat tu? Seharian hari jumaat tu dah penat dengan majlis nikah, prepare apa yang patut untuk dewan dan hari sabtu, ambil kereta, badan dah lesu. Dah malas nak memanjat mengantung bebird dekat syiling. Kakak sepupu gigih nak jugak ada bebird. End up dengan bebird di birai pentas. Lantak lah. Malas nak fikir. Huhuhu! Credit untuk cheriterazanyra.blogspot.com ! Simple je backdrop aku, ya.. Simple yang teramat sangat :(



















Lalalalalalalalalalalalalalala! Pelik ke kenapa picha diorang je? Haha.. Dah diorang memang macam tu. Bikin havoc. Nasib baik ada diorang, meriah jugak lah backdrop tu. Hehehe. Thx ye Risma, Hakim, Yana, Dewi, Fera (kawan-kawan Leha). Eh, korang baca ke blog akak? Haha.



we and family!


cousins!!


Sorry sangat sebab picha tak berapa nak jelas.. Boleh lah kot. Dari kiri ke kanan : Leha, Ibu, Encik Gaban, Puan Gaban, Ayah dengan Miza. Welcome to my havoc family sayang :) Hasil pelbagai warna biru (refer picha cousin). Thx korang sebab meriahkan warna biru dengan baju-baju korang!


thanks korang!


Love,
Nursaila Norman!

15 comments:

Unknown said...

cepat2 ..
upload pic taw ...
comel je pic2 dlm entry ni

nur anis said...

BAJU AKAK SANGAT CANTIK BILA DIPAKAI..:)

Puteri Kayangan?@#$%???? said...

waaaa cantik2 props yang digunakan tau ..ada jugak kenangan dihari tua nanti dear ..kenangan yang tak leh dibeli .. lebih2 lagi dear yang buat sendiri muah2!!!!

Unknown said...

upload byk2 lg.xpuas tgk.hihi :)

cik mah said...

bestnyer...ade tempat untuk tetamu nk bergmbar...cantiknyer biru!!!

Diyana said...

eh.. igtkan baju resepsi tu a bit darker...
yg ni nmpk cerah mcm teh tarik pulak kaler dia...
hehehe
still matching dgn biru...

Nursaila Norman said...

Iera : insyaallah,ada picha nnt saila share eh :)

anis : terima kasih! :))

umi : alhamdulillah..thx umi :)

mira : insyaallah :)

cik mah : tp xsemua tetamu bergambar dekat situ,sbb atas pentas kan..mesti diorg teragak2 nk naik atas pentas tu :(

Diyana : a'ah..hehe saya panggil warna baju saya 'warna teh ais' ;p

MAY said...

wah..suda kawen!slmt pengantin baru... ;)

Orked said...

cantek biru nye.. =)

Anonymous said...

popular kawan aku weih hahahah... :p

khadijah said...

Dear cantik je la photobooth tu walaupun simple tp buat sendiri kan puas ati.. saila jalan2 mcm2 tempat amk gmbr pn cntk, kombinasi colour pn cntk lain dr yg lain dear :) nnt letak gmbr byk2 ye..

dhiera zainudin said...

nice sgt! gigih betul buat bebird~

Rina Ellisa said...

baju saila cantikkk :)

ayut said...

puan Gaban..ngeh3x...CPU komputer dh ada???mkne ye jap lg meriahhhh!yehaaaa...gmbr lg blh???hihihi :p

Ann said...

alamak..malunye ade link kte dlm ni...mmg cantik all the detail.kreatif betul mrs.gaban ni;)