CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, September 26, 2013

#2 : My New Header

Assalamualaikum.


Honestly kalau aku stress aku akan baca komik Detektif Conan. Jangan gelak! Tapi dekat ofis mana ada stock baybeh. Huhuhu.

Oleh itu aku dapat header baru. Haha!
















Akibat stress, otak aku bekerja untuk men'design' sesuatu. Itu normal. Adakah header baru aku ini dikatakan sebagai design? Hahahaha!

Nampak less is more tak di situ? hewhewhew. Ini header ke-empat selepas header ini. Takde tema kawen kawen lagi dah. Almost a year. A'ah la! Fuhhh.. Tapi satu benda yang aku suka, kalau jumpa sedara mara yang jauhhhh yang susah nak jumpa diorang masih panggil kami 'pengantin'. Awwww.. Lalalalalalalala..

Wink! Wink! Pengantin.. Haha pitam.

Kali ni tema lemau-lemau sikit, Tengok warna la.. Gila pucattt.. Ikut mood sekarang kot. Huhuhu.















Yang ini cover photo untuk FB. Amacam? Cun tak? hikhik! And again, synchronize. Tukar cover blog, cover FB pun nak tukar jugak. weeeee :)





















Kenapa pucat sangat? Wuwuuwuuuwuuuuu!






Love,
Nursaila Norman!


6 comments:

Cik Puan Tqah said...

aah...pucat..warna ceria skit pleaseeee..hehhee

DYatie ABakar said...

Change th color please! ! Heheh3.

Nuriesya Nadia said...

Ala ala taknak. Ceria2la mak jemah. Kekeke!

Nursaila Norman said...

hahaha..korang memang penasihat yang baik kannn..nnt lah tukar, sudah malasss..huhuhu

safurara said...

komen jujur.xmeriah.nk fancy fancy sket.alaaaa~

ayut said...

pucat pon cantik ajer mata ni tgk yer...hihihi :)