CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, September 6, 2013

DIY : Shawl Birthday

Assalamualaikum.




























Alhamdulillah, sehelai lagi shawl berjaya disiapkan :) Shawl ni aku buat khas untuk adik aku - Cik Leha sempena birthday dia 3 Sept baru-baru ni. At first aku memang nak hadiahkan dia shawl, tapi takde masa nak ke Jalan TAR atau Times Square.. Untuk menjimatkan masa (konon), kira jimat la masa Suami untuk jadi driver aku ke KL kannn.. Aku beli bahan-bahan dekat kedai area rumah aku, pastu start menjahit. Tapi itu lah, malam tadi baru siap.

Pagi tadi lepas masuk picha dalam FB, aku naik tingkat 20 aku letak atas meja dia. Suprise lah konon-konon. hikhikhik.





























Dah ada yang menempah.. Haha.. Serius malu ni siap tersengih-sengih sebab malunyaaaaaa..

Here's the links :

Ucapan hari lahir untuk adik tersayang, jadi wanita sempurna ya. amin.






Love,
Nursaila Norman!

10 comments:

SarahSyafiq said...

Melting je tgk diy saila.

Bie said...

wahh.. bertuahnya dapat kakak yg comel dan baik mcm ni. hehehe ;)

cemburu rasanya sebab tak berkakak.
hehehe

Happy Birthday utk adik Saila :)

Unknown said...

saila buka je tmpahan online..mesti rmai yg nak tempahh..hihi

Fahimah Mahayuddin said...

memang tangan berseni saila ni! cantik sgt2 semua hasil seni saila. suka! hehe..bestnya jadi adk dia. leh dpt hadiah shwal gojes tu. hehe

safurara said...

dear kalau i nk tempah boleh ke? kalo nk pakai time buffday princess mcm dh x boleh dh kan? nk tau bape harga =)

Cik Siti Hajar said...

kak.. nak tahu guna kain jenis apa yer?

Nursaila Norman said...

Cik Siti Hajar : chiffon dear :)

suria lekatlekit said...

dh boleh amik tempahan memang berbakat. cantik

Puteri Kayangan?@#$%???? said...

cantiknya dear ..lamanya umi tak singgah cni tau ..seronoknya buat diy .. cantik (^_^)

s h a said...

Wahh...untung adik saila.Ngee.Cantik shawl tu.