CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, October 2, 2023

Blog, masih ingat saya lagi?

 Assalamualaikum Blog!


Ya Allah, rindu.

Allah, tak sangka aku boleh login, boleh taip. Ya Allah lainnya template Blog sekarang. Lamanya aku tak ke sini. Rindu. Sumpah rindu.

Aku bina sebuah kehidupan dekat sini, bila menaip sekarang ni sedarlah bahawa sudah terlalu lama aku tinggalkan Blog - kehidupan lampau aku yang ada bermacam cerita. Cuma kini semua tu tinggal kenangan. Tak pasti yang aku rindukan atau aku kesalkan.

Blog, banyak kisah aku yang kau tak tahu. Banyak betul perkara yang berlaku dalam hidup aku. Aku bukan Saila yang dulu lagi. Tak sangka, perjalanan aku begini Blog.


.................................

Aku sekarang banyak di Instagram dan X (dulu Twitter). Maaf ya, aku lupa di mana tempatnya dulu aku bercerita.


Blog, saya Nursaila Norman.

2 comments:

Kakmim said...

Ceritalah di sini lagi

Casumo said...

Heartfelt thanks for your exceptional post—it was both insightful and inspiring.