CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, May 4, 2013

Pearl Handbouquet : Bride 2 Be From Selangor

Assalamualaikum.


Hello! Ini ialah pearl hb Nursaila Norman yang ke-3, alhamdulillah. Terima kasih atas kepercayaan korang! Tema yang diminta ialah Turqoise + Lavender, super sweet :)















Bagi aku bukan mudah nak buat jadi bentuk bulat pearls tu semua, huhuhu! dan bukan senang nak buat holder dia.. Silap bentuk boleh jadi lain. sobsobsobsob!

Tapi kelakar bila Suami ingat hb ni pearl hb resepsi aku. Hehehe, ingat pulak dia.. Selalunya orang lelaki ni mana la ingat benda-benda remeh macam tu kan.. Huhuhu. Ada beza sikit, cuma collar dengan holder dia memang warna yang sama la kan.. Hikhik. Tapi yang b2b ni punya lebih cantik. Well, untuk orang punya kena lah lebih cantik dari sendiri punya kan.. :)

Apa-apa pun alhamdulillah, dah siap :) Nak tempah memang dialu-alukan, hiks!


UPDATE!!




Love,
Nursaila Norman!

10 comments:

oshinz said...

kemas!! bagus saila. mesti nanti dapat sambutan ni..

cik hani said...

Mmg sweet wrna dia..suka tgk..
Ada keinginan nk try tapi takut xjadi..

ayut said...

nice...ke 3 dah...moga ada yg ke 4 dan yg seterusnya nnt ^^

Mahirah Ridzuan said...

combination color yg sgt cantik..

Kesuma Angsana said...

menarik ni nice color & sgt kreatif

dhiera said...

cantik wooo

Rina Ellisa said...

omg saila! cantik nya.. :0

SFaezah said...

sgt kemas kerja tgn saila..cantek!

Miss Volvo said...

cantik n berbakat la awak ni :)

misikahwin said...

cantiknye... kemas je nmpak..