CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, November 6, 2014

Veil Untuk Disewa : Off White Veil / Veil Putih

Assalamualaikum



Seriously aku buat semua ni sepantas kilat! Cepat on cepat settle :) Kurang seminggu, aku dah boleh update full review pasal veil putih terbaru aku yang nak dibuat sewa ni. Alhamdulillah. Terima kasih Lissa, bila mood menjahit ibu datang, awak tidur je. Mmmuah sikit!

Seperti yang dijanjikan aku nak review hari isnin, tapi benda dah siap, why not update segera kan? Disebabkan aku dah ada 2 helai veil, bagi memudahkan tempahan, aku rename siap-siap veil ni dengan nama Melissa. So veil yang pertama dulu tu 'Melissa 01' dan veil yang kedua ni 'Melissa 02'. Dan seterusnya 03, 04.... insyallah.

Untuk veil Melissa 01, aku akan update picha baru. Just stay tune!



Veil : Melissa 02

























Term and Condition :

Harga sewaan : Rm40 (tak termasuk postage)
Security Deposit : Rm60 (akan dipulangkan sekiranya veil dalam keadaan BAIK)
Tempoh sewaan : 9 hari bermula dari tarikh veil dihantar (pos dibuat pada hari Jumaat sahaja) dan customer WAJIB memulangkan semula veil pada hari Isnin/Selasa selepas majlis.

Untuk sewa, booking tarikh, boleh wassap Saila 019.2290413




UPDATE : BOOKING DATE
pada tarikh berikut, veil is not available

6 - 15 Dis 2014 - Syaidah, Hulu Langat


UPDATE : CUSTOMER'S PICTURES
Syaidah, Hulu Langat - Customer #1






Love,
Nursaila Norman!


No comments: