CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, November 10, 2011

Pre-Wed Photo vs After Wed Photo

Assalamualaikum
dan
Selamat Sejahtera Semua



Hai sayangs,

Esok ramai yang bernikah kan? Termasuk lah sorang sepupu aku kat Kajang, dia pun bernikah esok. Tapi aku tak dapat hadir tengok dia diijab kabulkan.. Sobsobsob. Takpe, janji diorang dan yang lain-lain selamat menjadi suami dan isteri bermula pada hari esok selepas perkataan 'sah!' diucapkan dari saksi!! Yayyy..

First time tengok Zahiril berlakon dalam cerita KAMI jadi Boy memang tak suka sangat2.. Tapi lepas tengok dia dalam video klip Ana Raffali baru macam 'eh, okay je kann'.. Hahaha.. Tadi jumpa picha2 PWP dia kat Oh Bulan!. Tak tahu la kenapa.. Bijik mata dengan saraf-saraf otak cakap ' aku suka yang macam ni '. Sebelum ni aku ada post PWP orang putih mana ntah tapi dah terdelete kot post tu.. Cisss. Okay meh aku letak balik picha orang putih yang aku suka tu. Hampeh. Cane leh ter'delete' ntah.

















abaikan picha sebelah kanan anda





sila gantikan anjing itu dengan kucing tersayang
Little black dress, gerek (basikal), kemeja, jeans, ballerina flat dan chalk board.



























 
















dua-dua picha ni awesome gila















tapi picha sebelah kiri anda super awesome!!
abaikan picha sebelah kanan anda





Pre-Wedding Photoshoot ada. After Wedding Photoshoot takde ke eh..
Ada. Jom lah buat. Nak sentuh2, pegang2 boleh saja.







thanks korang!



Love,
Tata!

No comments: