CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, June 13, 2014

Entry Pasal Nuffnang Jew

Assalamualaikum.


Boleh tahan jugak CPUV yang Nuffnang bagi sejak kebelakangan ni. Walaupun tak stay lama, tak banyak pun syiling-syiling yang masuk.. Tapi OK la dari beberapa bulan lepas. Sunyi sepi. Anyway, Thank you Nuffnang!























Ada la 4 CPUV baru. Rasanya CPUV ni blogger lain pun dapat. Taktau lah berapa lama dia bertahan. Kemain ciput sekarang ni. Hamboi, komplen kah? Aku tak kisah pun, sebab benda ni datang pun bukan dengan usaha gigih aku. So kalau ada, ada. Kalau takde pun takpe lah.

Duduk lah lama-lama sikit CPUV. Tak salah pun duduk situ lama-lama kan? kan? kan?




Love,
Nursaila Norman!



6 comments:

Nuriesya Nadia said...

Wah ! Sampai 4 terus dia bolot. Rezeki anak sangat tau. Tahniah. :D

Ann said...

wahh..thaniahh!

cik fadh said...

bestnyer !! tahniah !!

DYatie said...

Banyak tu saila! Yatie ciput jek. Haha.

cik violet said...

wahh. banyak :)

MAT NOR said...

Alhamdulillah dan Tahniah, rezeki dari Nuffnang