CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, July 10, 2015

DIY : Jubah Raya Ibu

Assalamualaikum.



Alhamdulillah, alhamdulillah.. Bulan puasa kali ni dapat banyak diy baju raya. Diri sendiri punya dapat 2 helai. Kawan sekolah sehelai, kawan uni sehelai, baju ibu 2 helai, baju adik sehelai. Baju Melissa je aku tak diy lagi. Seba baju kurung dia Tok kat kampung jahitkan. Sehari sebelum raya je time yang aku ada untuk tampal bunga sikit kat baju Melissa. Harap2 Allah perkenankan.

Baju kurung ibu aku tak dapat nak snap picha. Aku dapat share jubah raya Ibu je. Benda paling best bila Ibu happy tengok jubah dia. Aku cakap la design ni style baru, tengah in kat online shop. Jenis strips. Hehehe. Tapi Ibu jenis tak kisah.





Picha nombor 2 tu harap maaf ye, kalau boleh rotate, rotate lah. Kalau tengok guna PC jangan la rotate pulak. Hehehehehe! Lace yang sama dengan lace kat baju kurung kedah aku (see previous post).

I am a happy dotter, happy mother as well!




Love,
Nursaila Norman!




6 comments:

Han Hanni said...

tahun lepas preggy kan lissa kan time raya?
mungkin sbb tu kot kurang diy last year.. tahun ni memang sakan la.
raya first dengan lissa.

tak sabar nk tgk korang melaram dengan baju raya comel.

dhiera zainudin said...

saila ni rajin sangat! daebak

selamat hari raya. maaf zahir batin saila

Ayu Rashid said...

cantik. kalau beli ni ratus-ratus tau.

Maria Firdz said...

Rajinnya... Best kalau pandai buat sendiri..

dorsett pink said...

cantiknya.. pandai saila buat

Ice Cream Recipes said...

Nice bllog you have