CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, November 11, 2015

Teaser : Printable

Assalamualaikum





Sejak entry Props Untuk Photobooth Saya! tu dapat sambutan (sampai ke hari ini!), aku berangan-angan nak update printable lain. Sebelum ni (masa aku pregnant, tahun lepas 2014) aku ada share printable untuk Thank You Tags. Tapi sayang, tak lama lepas tu laptop office rosak. Habis hilang SEMUA files yang aku simpan. Sempat bagi kepada beberapa orang je. Sampai ke hari ini masih ada yang mintak, tapi sorry, files dah hilang. Jadi, tak dapat nak bagi softcopy. Maaf sangat-sangat!

Baru-baru ni aku search untuk Label pulak. Konon nak label balang-balang kaca/plastik dekat dapur tu. Bila search, susah betul nak dapat yang printable. Kalau ada pun tak berkenan dihati. Dah nak panas mata ni searching, aku terus come out dengan hasil sendiri. Huh! Aku dah print dan tampal. So far puas hati! 

Lepas tu aku fikir, why not aku tak share je dekat sini. Mana lah tau ada yang nak ke kannn. Ada ke yang nak? Aku ada buat 10 warna! 

Ada yang nak tak? Wink! Wink!







Love,
Nursaila Norman!



1 comment:

Sha said...

Nice!!Teruskan usaha DIY! Fiqa rindu dengan DIY Saila...