CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, April 26, 2013

Review #9 : Outdoor #2 : Ulu Yam

Assalamualaikum.


Huhuhu, nak bagitahu beberapa perkara...

1. Tempahan untuk tasbih sudah dibuka, boleh email untuk harga yer;
2. Kepada yang request tutorial untuk buat tasbih, insyaallah i will do it as soon as possible. Sekarang ni kejar dateline tempahan, tetiba je customer request nak awal sebulan! pitam aku. nakal okeh customer nihh;
3. Ampun la u olls, aku terhegeh-hegeh nak share Outdoor kedua kami, sedangkan sudah 5 bulan lebih, hampir 6 bulan kawen! Gila lemsss (lembab) aku nih!


Hewhewhew.. Berkurun lamanya picha-picha Outdoor kedua kami ni dalam PC Ayah. Errr, actually, semua picha kawen aku sejak nikah sampai la Outdoor kedua masih belum dibuat apa-apa. sobsobsobsob!! Ayah busy dengan picha kawen orang lain! huwaaaaa..

Harini berkesempatan nak share dalam FB dan jugak blog.. Rasa macam ntah apa-apa lak kan share benda dah berhabuk. Hukhukhuk! Tapi takpe, share tetap share.. heeeeeeee....

Sebenarnya Outdoor kedua ni aku yang request, sebab aku macam tak puas hati buat Outdoor pertama tu, sebab masih penat dan terkejar-kejar kan matahari terbenam. So aku request untuk second outdoor ni. Ayah setuju, sampai masa aku demam pulak. Ha,ha,hammpehhh. Makanya picha tak semenggah. Posing pun malassssss.. Huhuhuhu. Ada banyak lagi sebenarnya picha outdoor nih, tapi tak sempat nak copy semua, nak select masa terhad sangat. Macam busy sangat je kannnn.

Ni jelah yang sempat aku copy dari PC ke pendrive aku.. Selebihnya nanti aku update lain lah yer.. T__T Macam Outdoor #1 : Kuala Selangor, still makeup sendirian berhad. Sila abaikan.













Lepas photoshoot kitorang ramai-ramai mandi dekat Sungai Ulu Yam, disebabkan aku demam, aku tak join. Gila sadis.. sobsobsob!

Nak request third outdoor agak-agak Ayah aku layan tak? hikhikhikhik!



Love,
Nursaila Norman!

11 comments:

Han Hanni said...
This comment has been removed by the author.
Han Hanni said...

Kite xde second outdoor.kite ada second indoor..dlm bilik ala2 blk pgntin gitu..
Nsib bsik bj buat sendiri

Nuriesya Nadia said...

Ayah akak photographer ?? Wowiee rajinnya layan kerenah mak jemah ni. Kalau kite ? KIRIM SALAM jela. :P

Anonymous said...

cantiknya baju...

cha said...

untungnya ayah photographer huhu nk tak nak kene layan anak kan haha

kira u ok la lagi i dh setahuun lebih tak review lg outdoor hahah

Karya Mahirah said...

saila... manik kat baju tu awak buat sendiri ke?

Orked said...

kalaw xdemam Saila nak join mandi jugak ker? ganassss... hehehehe

dhiera zainudin said...

kite tahu tempat ni.. untung la. ayh photographer. kalau x puas hati boleh buat lagi. syok syok

Anonymous said...

dialog ayah : "sila snap gmbr sendiri, takde masa nk layan" hahahah... :p lps jd 'krew2' tak bertauliah, ktorg terjun sungai bestttt heheheh...

safurara said...

i pulak nk request bersanding lg skali leh x.ehehehe

Nursaila Norman said...

Mahira : a'ah, saila buat sendiri :)

Rara : hahaha! melampau tu.. hehehe ;p